शहर में अचानक तूफ़ानी हवावें के साथ बारिश

शहर में अचानक तूफ़ानी हवावें के साथ बारिश
हैदराबाद 30 मई: दोनों शहरों में आज दोपहर और शाम के दौरान तूफ़ानी हुआ, और गरज चमक के साथ मूसलाधार बारिश से अगरचे शदीद गर्मी और झुलसा देने वाली धूप के सबब परेशान हाल शहरीयों को राहत मिली लेकिन इस बारिश के सबब चंद घंटों के लिए आम ज़िंदगी म

हैदराबाद 30 मई: दोनों शहरों में आज दोपहर और शाम के दौरान तूफ़ानी हुआ, और गरज चमक के साथ मूसलाधार बारिश से अगरचे शदीद गर्मी और झुलसा देने वाली धूप के सबब परेशान हाल शहरीयों को राहत मिली लेकिन इस बारिश के सबब चंद घंटों के लिए आम ज़िंदगी मुतास्सिर होगई।

किंग कोठी में वाक़्ये एक चार मंज़िला इमारत पर नसब शूदा दो सेलफोन टावर्स बारिश और तूफ़ानी हवावें के सबब गिर पड़े ताहम जानी-ओ-माली नुक़्सान की कोई इतेला नहीं मीली।

कई मसरूफ़ तरीन सड़कों पर दरख़्त गिर पड़े और एक बर्क़ी ट्रांसफ़ारमर फट पड़ने के नतीजे में बर्क़ी की सरबराही में रूकावट होगई। सेक्रेटेरिएट , बशीरबाग़, आबडज़, राम कोर्ट, बोगलकुंटा, ख़ैरताबाद, मुअज़्ज़म जाहि मार्किट, अफ़ज़ल गंज, गुलज़ार हौज़, चारमीनार, बहादुरपूरा, मेग़लपुरा, आलीजाह कोटला, याक़ूतपूरा, रैनबाज़ार, दबीरपूरा, चंचलगुड़ा, सईदाबाद, अकबरबाग़, मलकपेट, चादरघाट, काच्चिगुड़ा और मुशिराबाद के अलावा सिकंदराबाद के कई इलाक़ों में सड़कों पर पानी जमा होगया और तेज़ हवावें के सबब दरख़्त गिर पड़ने के नतीजे में ट्रैफ़िक की आमद-ओ-रफ़्त मुतास्सिर हुई।

पुराना शहर और नए शहर के अक्सर सल्लम इलाक़ों में जमा शूदा बरसाती पानी घरों में दाख़िल होगया। बाअज़ मुक़ामात पर घरों को जुज़वी नुक़्सान पहुंचने की इतेलाआत भी मिली हैं।

ग्रेटर हैदराबाद मुंसीपल कारपोरेशन का दफ़्तर भी तूफ़ानी बारिश से महफ़ूज़ ना रह सका जहां एक बड़ा दरख़्त गिर पड़ने के नतीजे में दो मोटर सैक़लों को नुक़्सान पहुंचा।

फ़तेह मैदान पर वाक़्ये लाल बहादुर स्टेडीयम गेट के क़रीब एक बड़ा दरख़्त जड़ से उखड़ कर ऑटो पर गिर पड़ा जिस के नतीजे में ऑटो को नुक़्सान पहुंचा।

निज़ाम कॉलेज ग्राउंड पर नसब शूदा होर्डिंग्स तूफ़ानी हवावें में उड़ कर सड़क पर गिर पड़े। सेक्रेटेरिएट के क़रीब एक बर्क़ी खंबा सड़क पर गिर पड़ा।

डायरेक्टर जनरल पुलिस के दफ़्तर वाक़्ये लक्कड़ी का पुल के क़रीब भी एक बड़ा दरख़्त जड़ से उखड़ गया। आज़मपूरा के कटटलगुड़ा कैलाश बाग़ में भी एक दरख़्त गिर पड़ा।

आज़मपूरा रोड अंडरब्रिज के क़रीब बर्क़ी तार गिरने से मुक़ामी अफ़राद में सनसनी फैल गई। बहादुरपूरा नाला सड़कों पर बहने लगा जिस से कई घंटों तक ट्रैफ़िक में ख़लल पड़ा।

अक्सर सड़कों पर पानी जमा होजाने के सबब मोटरकारों और मोटर साइकिलों की आमद-ओ-रफ़्त बुरी तरह मुतास्सिर हुई। बाअज़ मुक़ामात पर सड़कें अमलन झील में तबदील होचुकी थीं जिस के नतीजे में कारों को कुछ देर के लिए रोक देना पड़ा।

बारिश के दौरान जी एच एमसी का एमरजेंसी सेल कई मुक़ामात पर अपनी ख़ुसूसी टीमों को तायुनात किया जिन्होंने काइ इलाक़ों से बरसाती पानी को नीकाल।

पुराने शहर के कई अफ़राद ने रोज़नामा सियासत से टेलीफ़ोन पर रब्त पैदा करते हुए शिकायत की के उनके इलाक़ों में बर्क़ी की सरबराही में रूकावट होरही है और काइ इलाक़ों में जमा शूदा पानी घरों में दाख़िल होरहा है।

Top Stories