Friday , December 15 2017

शहर में अमन जब्त की सूरत-ए-हाल का जायज़ा

हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात बेहतर करने ओहदेदारों को वज़ीर-ए-दाख़िला(गृह मंत्री ) की हिदायत!

हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात बेहतर करने ओहदेदारों को वज़ीर-ए-दाख़िला(गृह मंत्री ) की हिदायत! वज़ीर-ए-दाख़िला(गृह मंत्री ) सबीता इंदिरा रेड्डी ने आज पुलिस के आली ओहदेदारों के साथ जायज़ा मीटींग किया और तेलंगाना में अमन और ज़ब्त की सूरत-ए-हाल का जायज़ा लिया गया । गणेश विसर्जन जलूस , तेलंगाना मार्च और यक्म अक्टूबर से शुरू होने वाली बैन-उल-अक़वामी बायोडाईओरसटी कान्फ़्रैंस के पुरअमन इनइक़ाद के सिलसिले में हिफ़ाज़ती इंतेज़ामात का जायज़ा लिया गया । मीटींग‌ में एन्टुली जिन्स सरबराह महेंद्र रेड्डी ,ला ऐंड आर्डर के इन्सपैक्टर जनरल एस ए हिदी के अलावा दीगर आली ओहदेदारों ने शिरकत की ।

हुकूमत की तरफ‌ से तेलंगाना जे ए सी से 30 सितंबर के प्रोग्राम को मुल्तवी करने की अपील के पस-ए-मंज़र में ये इजलास एहमीयत का हामिल है क्योंकि जे ए सी ने इजाज़त के बगै़र ही तेलंगाना मार्च के एहतिमाम का ऐलान किया है । जय ए सी क़ाइदीन ने मार्च की इजाज़त केलिए कल वज़ीर-ए-दाख़िला(गृह मंत्री) से मुलाक़ात की थी और उन्हें याददाश्त पेश की ।

वज़ीर-ए-दाख़िला(गृह मंत्री) ने इजाज़त देने से इनकार करते हुए बैन-उल-अक़वामी कान्फ़्रैंस और गणेश विसर्जन के मद्देनजर तेलंगाना मार्च मुल्तवी करने का मश्वरा दिया था । वाज़िह रहे कि रियास्ती गवर्नर ई ऐस एल नरसिम्हन और चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी भी जय ए सी क़ाइदीन से तेलंगाना मार्च मुल्तवी करने की अपील करचुके हैं । बताया जाता है कि पुलिस के आली ओहदेदारों ने वज़ीर-ए-दाख़िला(मद्देनजर तेलंगाना ) को गणेश विसर्जन और बैन-उल-अक़वामी कान्फ़्रैंस के पुरअमन इनइक़ाद के सिलसिले में किए गए पुलिस इंतेज़ामात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ करवाया । वज़ीर-ए-दाख़िला(गृह मंत्री) ने ओहदेदारों को हिदायत दी कि सेक्योरीटी इंतेज़ामात में कोई कोताही नहीं होनी चाहीए ।

TOPPOPULARRECENT