Monday , December 18 2017

शहर में के सी आर के हाथों 396 डबल बेडरूम फ्लैट्स की तक़सीम

हैदराबाद 17 नवंबर: रियासती हुकूमत तमाम 119 असेंबली हलक़ाजात में 60 हज़ार मकानात की तामीर का मन्सूबा तैयार कर रही है। चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ ने आई डी एच कॉलोनी में तामीर-कर्दा 396 डबल बेडरूम फ्लैट्स की हवालगी तक़रीब से ख़िताब के दौरान ये बात बताई।

उन्होंने बताया कि हर हलक़ा असेंबली में 400 मकानात तामीर करते हुए ग़रीब अवाम के लिए ना सिर्फ बेहतरीन इमकना स्कीम चलाई जा सकती है बल्कि शहर को सल्लम से पाक बनाने के इक़दामात भी किए जा सकते हैं। चन्द्रशेखर राव‌ ने ब्ताया के हुकूमत तेलंगाना ग़रीब अवाम को इमकना की फ़राहमी के लिए 4000 करोड़ रुपये ख़र्च करने का मन्सूबा तैयार करने में मसरूफ़ है।

पिछ्ले साल चीफ़ मिनिस्टर ने भोइगुडा में वाक़्ये उस सल्लम का दौरा करते हुए इस मुक़ाम पर अवाम को इमकना स्कीम के तहत डबल बेडरूम फ्लैट्स की तामीर-ओ-फ़राहमी का एलान किया था और एक साल के अरसा में 396 फ्लैट्स तामीर करते हुए उन्हें अवाम में तक़सीम कर दिया गया।

इस मौके पर अपने ख़िताब के दौरान चीफ़ मिनिस्टर ने दावा किया कि मुल्क भर में ये एक मुनफ़रद स्कीम है जिसके तहत सल्लम इलाक़ों में रहने वाले अवाम को हुकूमत की तरफ से फ्लैट्स तामीर करते हुए हवाले किए जा रहे हैं। इस तक़रीब में मर्कज़ी वज़ीर लेबर बंडारू दत्तात्रेय टी श्रीनिवास यादव रियासती वज़ीर कमर्शियल टैक्स बी जनार्धन रेड्डी कमिशनर जी एच्च एम सी के अलावा रियासती वुज़रा एन नरसिम्हा रेड्डी टी पदमा राव‌ के अलावा फ्लैट्स हासिल करने वालों के अफ़रादे ख़ानदान मौजूद थे।

के चन्द्रशेखर राव‌ ने फ्लैट्स के मालकीन को मुबारकबाद देते हुए कहा कि हुकूमत ने उन्हें छत फ़राहम की है और ये हुकूमत अपनी ज़िम्मेदारी तसव्वुर करती है।

TOPPOPULARRECENT