Monday , May 21 2018

शहर में तेज़ और मूसलाधार बारिश, कई इलाक़े झील में तबदील

हैदराबाद 28 जुलाई: शहरे हैदराबाद में मूसलाधार बारिश ने आम ज़िंदगी को मफ़लूज कर दिया। दोनों शहरों के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों की सड़कें झील में तबदील हो गई और नशीबी इलाक़ों के मकानात-ओ-तिजारती इलाक़ों में बारिश का पानी दाख़िल होने की शिकायात मौसूल हुई। दोनों शहरों में हुई चंद घंटों की बारिश के बाद कई घंटों तक शहर की अहम सड़कों पर ट्रैफ़िक निज़ाम दरहम-बरहम देखा गया।

महिकमा-ए-मौसमियात की तरफ से आइन्दा 48 घंटों के दौरान तेज़ बारिश की पेश क़यासी की गई थी और तेज़ हुई बारिश का सिलसिला शाम तक जारी रहा। बलदी हुदूद में 119 ख़ुसूसी टीमें मुतय्यन की गई थीं ताकि पानी जमा होने की शिकायात का फ़ील-फ़ौर अज़ाला किया जा सके।

महिकमा-ए-मौसमियात की तरफ से फ़राहम करदा तफ़सीलात के मुताबिक सिकंदराबाद मंडल में सबसे ज़्यादा 44.25मिलीमीटर बारिश रिकार्ड की गई जबकि शेर लिंगमपल्ली और माधापूर के इलाक़ों में सबसे कम बारिश रिकार्ड की गई है।

मूसलाधार बारिश के साथ ही बेशतर इलाक़ों में बर्क़ी सरबराही मुअत्तल होने की शिकायात मौसूल होने लगी। नामपल्ली, आग़ापूरा बाज़ार घाट लक्कड़ी का पुल मह्दीपटनम हुमायूँनगर आबिडज़ गांधी भवन सोमाजीगुड़ा पंजागुट्टा हिमायतनगर बशीरबाग़ टोलीचौकी कोकटपल्ली सिकंदराबाद ग़ैरा में पानी जमा होजाने से अवाम को काफ़ी देर तक फंसे रहना पड़ा।

बेगमबाज़ार उसमानगंज मंडी मीरआलम मलकपेट के तिजारती बाज़ारों में ताजरीन को भी शदीद नुक़्सानात का सामना करना पड़ा बाअज़ छोटी दुकानात में पानी दाख़िल होने के सबब ताजरीन को परेशानी के आलम में पानी के इख़राज की कोशिशें करते देखा गया।

बताया जाता है कि पिछ्ले 24 घंटों के दौरान हैदराबाद में मजमूई एतबार से 10.6मिलीमीटर बारिश रिकार्ड की गई है और आइन्दा 24 घंटों के दौरान मज़ीद बारिश की पेश क़यासी की जा रही है। रियासत तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में भी पिछ्ले 24 घंटों के दौरान हल्की-ओ-तेज़ बारिश का सिलसिला जारी रहा और मुख़्तलिफ़ अज़ला निज़ामबाद करीमनगर वग़ैरा में पिछ्ले शब मूसलाधार बारिश की इत्तेलाआत हैं।

TOPPOPULARRECENT