Monday , December 18 2017

शहर में फिर यौमिया 3 घंटे बर्क़ी (बिजली) कटौती

शहर में ज़ोरदार बारिश के दौरान तीन दिन तक बर्क़ी (बिजली) सरबराही मुसलसल जारी रही और कोई कटौती नहीं की गई लेकिन अब फिर से दोनों शहरों में साबिक़ की तरह तीन घंटे दो मुख़्तलिफ़ औक़ात में बर्क़ी (बिजली) कटौती की जा रही है । बर्क़ी (बिजली) ज़राए ने क़बल अज़ीं (इस्से पहले )ये बयान करते हुए कि बारिश की वजह से बर्क़ी (बिजली) की तलब कम होगई है । बर्क़ी (बिजली) कटौती बर्ख़ास्त करदी गई है ।

अब ये कहा गया है कि बर्क़ी (बिजली) की तलब और इस की दस्तयाबी में पाए जाने वाले फ़र्क़ की वजह से फिर से घरेलू सारफ़ीन को बर्क़ी (बिजली)सरबराही में कटौती की जा रही है । दिन में दो वक़्त देढ़ देढ़ घंटा बर्क़ी (बिजली) सरबराही बंद की जा रही है । ए पी सी पी डी सी एल के ओहदेदार ने कहा कि ज़ोरदार बारिश के सबब आबी ज़ख़ाइर में सतह आब में इज़ाफ़ा में मदद नहीं मिली और हाईडल बर्क़ी (बिजली) पैदावार में भी कोई इज़ाफ़ा नहीं हुआ है ।

इस दौरान सनअतों के लिए तीन दिन बर्क़ी (बिजली) की सरबराही बंद रखने का अमल बरक़रार है । तमाम सनअतों को पाबंद किया गया है कि वो हर दिन शाम में 6 बज कर 30 मिनट से रात में दस बजकर 30 मिनट तक काम काज बंद रखें ताकि घरेलू सारफ़ीन को बर्क़ी (बिजली) सरबराही को यक़ीनी बनाया जा सके ।

TOPPOPULARRECENT