Monday , May 28 2018

शहर में बारिश के बाद सड़कें झील में तबदील, डरेंज उबल पड़ी

हैदराबाद 11 सितंबर: दोनों शहरों में दो दिन से जारी दोपहर के वक़्त बारिश सड़कों को झीलों में तबदील कर रही है।

बारिश के दौरान शहर की बेशतर सड़कें झीलों में तबदील हो गई और कई इलाक़ों में डरेंज उबल पढ़ें। मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर अवाम को मैनहोल के ढक्कन हटाते हुए पानी के बहाव को आसान बनाने की कोशिश करते देखा गया लेकिन सीवरेज सिस्टम में मौजूद ख़ामीयों और अदम सफ़ाई के सबब डरेंज का पानी बहने के बजाय वापिस उबल रहा था जिसकी वजह से अवाम को सख़्त दुशवारीयों का सामना करना पड़ा।

शहर के कई इलाक़ों मुअज़्ज़म जाहि मार्किट, सोमाजीगुड़ा, पंजागुट्टा, लक्कड़ी का पुल, नामपल्ली, गांधी भवन, आग़ा पूरा , काला पत्थर, ताड़बन, नवाब साहिबकोंटा के अलावा दुसरे इलाक़ों में पानी जमा होने की शिकायात मौसूल हुई। चंदरायनगुट्टा में मौजूद बेशतर इलाक़ों में पानी की निकासी के नामुनासिब इंतेज़ामात के सबब अवाम को परेशान हाल पानी ख़ाली करते हुए देखा गया।

इसी तरह की सूरत-ए-हाल शहर के नशीबी इलाक़ों की भी रही जहां तेज़-रफ़्तार बारिश के सबब पानी घरों में दाख़िल होजाने की शिकायात मौसूल हुई हैं।

कई दिनों से जारी महकमा-ए-मौसीमीयत की पेश क़यासी के बावजूद मजलिस बलदिया अज़ीम-तर हैदराबाद की तरफ से बारिश के पानी की निकासी के इंतेज़ामात को बेहतर ना बनाए जाने के सबब अवाम को ना सिर्फ दुश्वारियाँ बर्दाश्त करनी पड़ रही है बल्कि बलदिया की इस लापरवाही से शहर की सड़कें भी ख़स्ता-हाल होजाने का ख़दशा है।

पुराने शहर के इलाक़ों में बारिश के आग़ाज़ के साथ ही बर्क़ी सरबराही मुनक़ते हो गई और ज़ाइद अज़ 2 घंटे तक बर्क़ी सरबराही बहाल नहीं की जा सकी। शहर के कई इलाक़ों में मुसलसिल बारिश के बाद सड़कों पर जमा पानी के सबब कई घंटों तक ट्रैफ़िक जाम रही।

TOPPOPULARRECENT