Friday , December 15 2017

शहर में सोने की चैन छीन लेने के वाक़ियात में इज़ाफ़ा तशवीशनाक

हैदराबाद 20 अगस्त:दोनों शहरों में रहज़नी की वारदातें अचानक बढ़ गई हैं और बिलख़सूस ख़वातीन को निशाना बनाते हुए उनकी जान को खतरा है। हालिया दिनों में एसे दो वाक़ियात मंज़र-ए-आम पर आए जिनमें एक ख़ातून की मौत वाक़्ये हो गई जबकि एक और ख़ातून बुरी तरह ज़ख़मी हो गई।

इसी तरह एक रहज़न ने ख़ुद को पुलिस के चंगुल से बचाने के लिए 4 तोले वज़नी तिलाई ज़ेवर निगल लिया था और उसने अपनी जान को ही खतरे में डाल लिया। इन्सानों की जान की परवाह किए बग़ैर रहज़न आए दिन अवाम और ख़वातीन को निशाना बनारहे हैं।

नलगेंडा चौराहा पर रात देर गए रहज़नों ने एक जोड़े को निशाना बनाते हुए ख़ातून के गले से तिलाई चैन छीन ली और इस वाक़िये में ख़ातून शदीद ज़ख़मी हो गई।

बताया जाता हैके नामपली में मुनाक़िदा शादी की तक़रीब से लौट रहे श्रीनिवास और उनकी बीवी वरधमा अपनी मोटर साइकिल पर नलगेंडा चौराहे से गुज़र रहे थे कि अचानक तेज़-रफ़्तार गाड़ी पर सवार दो नामालूम अफ़राद ने उन पर हमला करते हुए वरधमा के गले से तिलाई चैन छीन ली। इस वाक़िये में ख़ातून अपने शौहर की मोटर साइकिल से नीचे गिर पड़ी जिसके नतीजे में वो शदीद ज़ख़मी हो गई।

इस वाक़िये के बाद ख़ातून ने मदद के लिए चीख़-ओ-पुकार की और मुक़ामी अवाम ने उन्हें मलक़पेट में वाक़्ये एक कॉरपोरेट दवाख़ाने में शरीक क्या। कुछ ही देर बाद इसी रहज़नों की टोली ने मलकपेट सुपरबाज़ार के क़रीब एक और जोड़े को निशाना बनाया जहां पर 21 साला के सुनीता के गले से ढाई तौला मंगल सूत्र उस वक़्त अड़ालया जब वो अपने शौहर रामा कृष्णा के हमराह अपने मकान वाक़्ये अकबर बाग़ आनंदनगर वापिस लौट रही थी।

रहज़नों ने दो जोड़ों को निशाना बनाने से पहले इलाके एल्बीनगर और चैतन्यपूरी में भी ख़वातीन को निशाना बनाते हुए उनके गले से तिलाई चैन उड़ाली थी।

TOPPOPULARRECENT