Sunday , January 21 2018

शहर में सड़क हादसात चार हलाक

हैदराबाद,21 जनवरी:हैदराबाद-ओ-साइबराबाद में गुज़िश्ता 24 घंटों के दौरान पेश आए मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में चार अफ़राद बिशमोल एक इनकम टैक्स कमिशनर का लड़का हलाक होगया। राय दुर्गम पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए ख़ौफ़नाक सड़क हादिसा में आई ट

हैदराबाद,21 जनवरी:हैदराबाद-ओ-साइबराबाद में गुज़िश्ता 24 घंटों के दौरान पेश आए मुख़्तलिफ़ सड़क हादिसात में चार अफ़राद बिशमोल एक इनकम टैक्स कमिशनर का लड़का हलाक होगया। राय दुर्गम पुलिस स्टेशन हदूद में पेश आए ख़ौफ़नाक सड़क हादिसा में आई टी कमिश्नर‌ का लड़का हलाक होगया। 23 साला अभी राम जुबली रेड्डीज़ गच्ची बाव‌ली इलाक़े के साकिन गवीन‍‍‍‍‍‍‍‍द का बेटा था आज सुबह की अव्वलीन साअतों में पेश आए हादिसे में हलाक होगया।

अभी राम अपने साथीयों के हमराह कार में कल रात किसी पार्टी के बाद वापिस हो रहा था कि मनी कुंडा के इलाक़े में माईक्रो साफ़्ट कंपनी के क़रीब कार बेक़ाबू हो कर डीवाईडर से टकरा गई और वो बरसर मौक़ा हलाक होगया। इस के साथी ज़ख़मी बताए गए हैं। पुलिस ने शुबा ज़ाहिर किया है कि नियम की हालत और सुबह का वक़्त होने की वजह से गाड़ी बेक़ाबू होगई। वनसथली पूरम पुलिस के मुताबिक़ 42 साला शेख़ शकील जो वनसथली पोरम के साकिन जमालुद्दीन के फ़र्ज़ं‍द थे एक प्रोजक्ट पर वर्कर्स के इंचार्ज की हैसियत से काम कर रहे थे वो कल रात अपनी मोटर सैईक़ल पर आर रहे थे कि मोटर सैईक़ल रोड डीवाईडर से टकराने के सबब पेश आए हादिसा में बरसर मौक़ा हलाक होगए।

डंड युगल पुलिस के मुताबिक़ 42 साला जगन्नाथ राव‌ जो विशाखापटनम का साकिन था पेशा से लारी ड्राईवर था वो कल रात लारी से उतर कर सड़क उबूर करने की कोशिश में था कि दूसरी लारी की ज़द में आकर फ़ौत होगया। सैफआबाद पुलिस के मुताबिक़ 50 साला नारायण रेड्डी जो फ़िल्म नगर में रहता था कुरनूल का मुतवत्तिन बताया गया है वो कल रात आर टी सी बस से उतरने के दौरान गिर कर शदीद ज़ख़मी होगया जिस की हॉस्पिटल में मौत होगई। पुलिस ने मुक़द्दमात दर्ज करलिए हैं और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT