शहर में हालात पुर अमन आज जुमा के पेश नज़र सख़्त चौकसी

शहर में हालात पुर अमन आज जुमा के पेश नज़र सख़्त चौकसी

कर्फ़यू ज़दा इलाक़ों सईदा बाद और मादन्ना पेट में 8 घंटे की नरमी के दौरान कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया और आम ज़िंदगी बहाल होगई ।शहर के दीगर इलाक़ों में भी हालात पुर अमन रहे और किसी तरह का कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया

कर्फ़यू ज़दा इलाक़ों सईदा बाद और मादन्ना पेट में 8 घंटे की नरमी के दौरान कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया और आम ज़िंदगी बहाल होगई ।शहर के दीगर इलाक़ों में भी हालात पुर अमन रहे और किसी तरह का कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया । कमिशनर पुलिस अनुराग शर्मा ने पुरसुकून हालात के बाइस जुमा के दिन भी सुबह 9 बजे ता शाम 5 बजे 8 घंटे की नरमी का ऐलान किया है ।

पुलिस ने जुमा के पेशे नज़र स्कियोरटी में इज़ाफ़ा करते हुए सख़्त तरीन इंतिज़ामात किए हैं और अमला को चौकस रहने की हिदायत दी गई है ।कर्फ़यू ज़दा इलाक़ों में आज 8 घंटे तवील नरमी के बाद अवाम ने राहत की सांस ली और अश्या-ए-ज़रुरीया की ख़रीद-ओ-फ़रोख़त की। कई अफ़राद रोज़मर्रा के काम काज पर भी जाते हुए दिखाई दिए ।

कर्फ़यू में नरमी के दौरान पुलिस चौकसी बरक़रार रखी हुई थी और मुतास्सिरा इलाक़ों में गशत करती दिखाई दी । पुलिस की चौकसी और तिलाया गरदी में शिद्दत के बावजूद शर अंगेज़ियों का सिलसिला हनूज़ जारी है और अश्रार ने फिर एक मर्तबा पुराने शहर के हस्सास इलाक़ा मुग़ल पूरा में शर अंगेज़ी करते हुए हनूमान मंदिर में बड़े जानवर का गोश्त फेंक कर कशीदगी पैदा करदी ।

बताया जाता है कि मोग़लपोरा में वाक़्य पीपलीशोर हनूमान मंदिर में आज सुबह की अव्वलीन साअतों में चंद अश्रार ने मंदिर की जाली पर बड़े जानवर का सर रख दिया इस के बाद हालात कशीदा होगए । मंदिर के पुजारी पण्डित प्रकाश शुक्ला ने मुग़ल पूरा पुलिस में एक तहरीरी शिकायत दर्ज करवाई जिस में ये बताया गया कि सुबह 5 बजे जब वो मंदिर का दरवाज़ा खोलने की कोशिश कर रहे थे कि उन्हें बड़े जानवर का सर दस्तयाब हुआ ।

उन्हों ने ख़ातियों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने का मुतालिबा किया । मंदिर में बड़े जानवर का गोश्त फेंकने की इत्तिला पर अक्सरीयती फ़िर्क़ा से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद कसीर तादाद में जमा होगए और हालात को बिगड़ता देख कर सिटी पुलिस के आला ओहदेदार बशमोल जवाइंट कमिशनर स्पैशल ब्रांच मिस्टर नवीन चंद और डिप्टी कमिशनर पुलिस साउथ ज़ोन मिस्टर मनीष कुमार सिन्हा भी मौक़ा-ए-वारदात पर पहूंच गए ।

मुक़ामी अवाम ने शर अंगेज़ी की इस हरकत के बाद पुलिस पर लापरवाही का इल्ज़ाम आइद किया और पुलिस की मौजूदगी के बावजूद ये वाक़िया रौनुमा होने पर तशवीश का इज़हार किया । वाज़िह रहे कि इस मंदिर के पास हर वक़त पुलिस मौजूद रहता है इस के बावजूद इस तरह की शर अंगेज़ हरकत कई शकूक-ओ-शुबहात को जन्म देती है । मोग़ल पूरा पुलिस ने इस सिलसिले में एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और तहक़ीक़ात का आग़ाज़ करदिया है ।

इलावा अज़ीं कल जुमा के पेश नज़र पुलिस की जानिब से सख़्त एहतियाती इक़दामात किए जा रहे हैं। पुलिस ने तिलाया गर्दी में शिद्दत पैदा करदी है और अश्रार के ताल्लुक़ से सख़्त चौकसी बरती जा रही है । पुलिस की जानिब से खास तौर पर मसाजिद दरगाहों छल्ला मुबारक और मनादिर की हिफ़ाज़त के लिए भी ख़ुसूसी इंतिज़ामात किए गए हैं ताकि मज़ीद किसी शर अंगेज़ी की सूरत में हालात ख़राब ना होने पाएं

। ये भी मालूम हुआ है कि पुलिस ने कल जुमा के पेश नज़र आज कुछ मज़हबी शख्सियतों और मसाजिद के ज़िम्मा दारान को तलब करते हुए उन से भी मुशावरत की है ।

Top Stories