Friday , January 19 2018

शहर में 25 लाख पौदों की शजरकारी: केटीआर

हैदराबाद 12 जुलाई: हुकूमत तेलंगाना के मुनज़्ज़म करदा हरीता हारम प्रोग्राम में हिस्सा लेते हुए इस प्रोग्राम को कामयाब बनाने में हिस्सा लेने वाले हर एक से ( मुख़्तलिफ़ शोबा-ए-हियात से ताल्लुक़ रखने वालों से ) वज़ीर बलदी नज़म-ओ-नसक़-ओ-इन्फ़ार्मेशन टेक्नालोजी केटी रामा राव‌ ने इज़हार-ए-तशक्कुर किया। खास्कर शहरे हैदराबाद के अवाम की ख़ुसूसी दिलचस्पी जोश-ओ-ख़ुरोश के साथ पौदों की शजरकारी हरिथा हराम प्रोग्राम में हिस्सा लेकर इस प्रोग्राम को बड़े पैमाने पर कामयाब बनाया।

केटी रामा राव‌ ने कहा कि सिर्फ दस घंटों में ही जीएचएमसी हुदूद में ज़ाइद अज़ 25 लाख पौदों की शजरकारी की गई। उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना की तरफ से मुनज़्ज़म करदा हरिथा हराम प्रोग्राम में हर कोई (तमाम शोबा-ए-हियात से ताल्लुक़ रखने वालों ने) सरगर्म हिस्सा लेते हुए प्रोग्राम को कामयाब बनाया।

उन्होंने कहा कि पौदों की शजरकारी के साथ साथ उस की हिफ़ाज़त करने की मुकम्मिल ज़िम्मेदारी भी हर एक को क़बूल करने की ज़रूरत है ताकि पौदे बड़े हो सकें और हर किसी के लिए साया-दार दरख़्त बन सकें। केटी आर ने बताया कि हरिथा हराम प्रोग्राम के मौके पर रियासत भर में रियासती वुज़रा अरकाने असेंबली-ओ-अरकान कौंसिल अरकान पार्लीमान-ओ-दीगर दुसरे मुंख़बा अवामी नुमाइंदों के साथ साथ तमाम सरकारी ओहदेदार और अवाम ने सरगर्म हिस्सा लिया।

TOPPOPULARRECENT