Monday , December 18 2017

शहर में 30 बच्चा मज़दूरों को बचा लिया गया पुलिस के धावे

बिहार से ताल्लुक़ रखने वाले तक़रीबन 100 बच्चों को जो चूड़ीयों के कारख़ानों में बंधवा मज़दूरों की तरह काम कर रहे थे बचाने के एक दिन बाद सिटी पुलिस ने 30 बच्चों को बचा लिया जिन्हें शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मुज़िर सेहत कामों में मशग़ूल र

बिहार से ताल्लुक़ रखने वाले तक़रीबन 100 बच्चों को जो चूड़ीयों के कारख़ानों में बंधवा मज़दूरों की तरह काम कर रहे थे बचाने के एक दिन बाद सिटी पुलिस ने 30 बच्चों को बचा लिया जिन्हें शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मुज़िर सेहत कामों में मशग़ूल रखा गया था । डी सी पी साउथ ज़ोन वि सत्य नाराय‌ना ने कहा कि कालापत्थर और रैन बाज़ार इलाक़ों में मुख़्तलिफ़ मुक़ामात पर धावों को जारी रखते हुए पुलिस ने 6 से 13 साल की उम्र के 30 बच्चों को रिहा करवा लिया है जिन्हें मुज़िर सेहत सनअतों में काम पर रखा गया था।

डी सी पी ने बताया कि हम ने जुमला दस अफ़राद को गिरफ़्तार किया है। इन में आठ को कल गिरफ़्तार किया गया जबकि दो को आज। उन्होंने कहा कि हम ने दूसरे 15 मुल्ज़िमीन से पूछताछ करने के लिए अदालत में पुलिस तहवील की दरख़ास्तें भी दाख़िल की हैं।

उन अफ़राद को पिछ्ले हफ़्ते को गिरफ़्तार किया गया था। उन्होंने कहा कि हुकूमत तेलंगाना बच्चा मज़दूरी को बर्दाश्त करने तैयार नहीं है और इस ने मुख़्तलिफ़ मह्कमाजात के कई ओहदेदारों को पुलिस के साथ मुतय्यन किया है और एक ख़ुसूसी मुहिम चलाई जा रही है।

TOPPOPULARRECENT