Wednesday , December 13 2017

शहादत-ए-बाबरी मस्जिद की 20 वीं बरसी से क़ब्ल‌ अयोध्या और फ़ैज़ाबाद में सेक्यूरिटी में शिद्दत

सेक्योरिटी क़ब्ल‌

सेक्योरिटी

क़ब्ल‌

फ़ैज़ाबाद, 05 दिसंबर:(पीटीआई)बाबरी मस्जिद की शहादत की 20 वीं बरसी से क़बल अयोध्या और फ़ैज़ाबाद के दोनों टाउन में सेक्यूरिटी सख़्त कर दी गई, लगभग 10,000 पुलिस मुलाज़िमीन‌ को ला ऐंड आर्डर का नीज़ाम सँभालने की ख़िदमात में शामिल कर लिया गया है।

स्टेट पुलिस, रैपिड ऐक्शन फ़ोर्स (आर ए एफ़) और पी ए सी के जवानों को तमाम कलीदी मुक़ामात पर तैनात कर दिया गया है, जिसके इलावा पी ए सी की एक कंपनी को चौबीस घंटे सरयू आबी हुदूद की निगरानी के लिए रखा गया है, ताकि दरियाई गुज़रगाह के ज़रीया कोई भी ग़ैर समाजी अनासिर के दाख़िले को रोका जा सके।

एस एस पी धर्मेन्द्र सिंह ने स्कियोरटी इंतेज़ामात की तफ़सीलात से वाक़िफ़ कराते हुए कहा , हम दोनों टाउन में बरक़रारी अमन के लिए दोनों बिरादरीयों के ज़िम्मेदार और अमन पसंद अश्ख़ास के साथ बाक़ायदा रब्त में हैं। मुक़ामी नज़म-ओ-नसक़ (बंदोबस्त) ने अयोध्या और फ़ैज़ाबाद को 3 मरहले वाले स्कियोरटी हिसार से घेर दिया है जिसमें 4 ज़ोन, 9 सेक्टर्स और 14 सब सेक्टर्स शामिल हैं जहां एडीशनल एस पीज, डिप्टी एस पीज, इंसपेक्टर्स और सब इंसपेक्टर्स की तरतीबवार तैनाती रहेगी।

एस एस पी सिंह ने कहा कि सारे अयोध्या में दो दर्जन सी सी टी वी कैमरे नसब किए गए हैं ताकि नक़ल-ओ-हरकत पर गहरी नज़र रखी जा सके, और शहर में दाख़िले की मुकम्मल स्कियोरटी चेकिंग के बाद ही इजाज़त दी जा रही है।

TOPPOPULARRECENT