Monday , December 18 2017

शहज़ाद तीनों तर्ज़ में सेंचुरी बनाने के एज़ाज़ पर काफ़ी मसरूर

आई सी सी टी0 वर्ल्डकप में पाकिस्तानी ओपनर अहमद शहज़ाद ने बंगलादेश के ख़िलाफ़ सेंचुरी बनाकर पाकिस्तान के लिए तीनों तर्ज़ में सेंचुरी बनाने वाले बैटस्मेन बन गए।

आई सी सी टी0 वर्ल्डकप में पाकिस्तानी ओपनर अहमद शहज़ाद ने बंगलादेश के ख़िलाफ़ सेंचुरी बनाकर पाकिस्तान के लिए तीनों तर्ज़ में सेंचुरी बनाने वाले बैटस्मेन बन गए।

वो पहले पाकिस्तानी हैं जिन्होंने तीनों तर्ज़ में सेंचुरी बनाने का मुनफ़रद कारनामा अंजाम दिया है। अहमद शहज़ाद ने कहा है कि एक दो इनिंगस‌ से किसी भी बैटस्मेन को नहीं परखा जा सकता। 22 साला अहमद शहज़ाद ने केरियर का 25 वां टी0 मुक़ाबला खेला और 111 रन‌ की ज़बरदस्त इनिंगस‌ की बदौलत वो वेस्ट इंडीज़ क्रिस गेल, न्यूज़ीलैंड के कप्तान ब्रेंडन मक्का लिम, मार्टिन गुप्टिल,श्रीलंका के तिलकरतने दिलशान,महेला जैवरधने और हिंदुस्तान के सुरेश राना के साथ उस मख़सूस कलब का हिस्सा बन गए जिन्हें इस तर्ज़ में सेंचुरी बनाने का एज़ाज़ हासिल है।

अहमद शहज़ाद को इस से क़बल पाकिस्तान की जानिब से सब से ज़्यादा इन्फ़िरादी स्कोर बनाने का एज़ाज़ हासिल था। गुजिश्ता साल ज़िम्बाब्वे के ख़िलाफ़ हरारे में अहमद ने 98 नाट आउट रन‌ बनाए थे। इस शानदार इनिंगस‌ के बाद वो टी0 की 9 इनिंगस‌ में बड़ा स्कोर नहीं करसके थे ताहम इस दौरान उन्होंने श्रीलंका के ख़िलाफ़ शारजा टेस्ट की पहली इनिंगस‌ में 147 रन‌ की शानदार इनिंगस‌ खेली थी।

अहमद शहज़ाद ने हालिया एशिया कप में बंगलादेश के ख़िलाफ़ सेंचुरी और अफ़्ग़ानिस्तान के ख़िलाफ़ निस्फ़ सेंचुरी भी बनाई थी। एक हफ़्ते क़बल ऑस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ उमर‌ अकमल ने 94 रन‌ बनाए थे। अहमद से क़बल ऑस्ट्रेलिया के अरूण फंच ने 56 रन‌ इंगलैंड के ख़िलाफ़ बनाए हैं जोकि टी 20 का अच्छा स्कोर है। न्यूज़ीलैंड के मक्का लिम ने 124, जुनूबी अफ़्रीक़ा के रिचर्ड लेवी ,वेस्ट इंडीज़ के क्रिस गेल ने 117 और न्यूज़ीलैंड के मक्का लिम और अलकस हीलज़ ने 116 रन‌ बनाए हैं।

TOPPOPULARRECENT