Friday , December 15 2017

शातावाहना यूनीवर्सिटी डिग्री इमतिहानात का आज से आग़ाज़

कंट्रोलर इमतिहानात शातावाहना यूनीवर्सिटी करीमनगर डाक्टर जाफ़र जरी ने बताया कि शातावाहना यूनीवर्सिटी के तहत तमाम डिग्री कॉलिजस के सालाना इमतिहानात बी ए, बी काम, बीबी ऐम, बी एससी साल अव्वल और साल दोम के पुरअमन और शफ़्फ़ाफ़ माहौल में 28

कंट्रोलर इमतिहानात शातावाहना यूनीवर्सिटी करीमनगर डाक्टर जाफ़र जरी ने बताया कि शातावाहना यूनीवर्सिटी के तहत तमाम डिग्री कॉलिजस के सालाना इमतिहानात बी ए, बी काम, बीबी ऐम, बी एससी साल अव्वल और साल दोम के पुरअमन और शफ़्फ़ाफ़ माहौल में 28मार्चता 23अप्रैल इनइक़ाद के तमाम इंतिज़ामात मुकम्मल करलिए गए हैं। उन्हों ने कहा कि डिग्री इमतिहानात के ज़िला भर में 43 मराकज़ क़ायम किए गए हैं जहां साल अव्वल के 26,680 और साल दोम के 18,653 जुमला 45,333 तलबा-ए-ओ- तालिबात इमतिहानात में शिरकत कररहे हैं। डाक्टर जाफ़र जरी ने बतायाकि तमाम इमतिहानी मराकज़ पर यूनीवर्सिटी मुबस्सिरीन को ताय्युनात किया गया है जिन की तादाद 115है। उन्हों ने कहा कि इलावा अज़ीं नक़ल नवीसी और बदउनवानीयों की रोक थाम केलिए तीन फ्लाइंग उसको एड्स तशकील दिए गए हैं।

डाक्टर जाफ़र जरी ने बताया कि चूँकि काकतीय यूनीवर्सिटी के इमतिहानात का भी शैडूल यही है इस लिए डिग्री साल आख़िर के इमतिहानात का भी इन ही मराकज़ पर इंतिज़ाम किया गया।उन्हों ने कहा कि साल दोम के इमतिहानात सुबह 9बजेता 12बजे दोपहर होंगे। डाक्टर जाफ़र जरी ने बताया कि इस साल उर्दू मीडियम तलबा-ए-वाले मराकज़ पर उर्दू दां मुबस्सिरीन को ताय्युनात किया गया है। उन्हों ने कहा कि उर्दू मीडियम तलबा-ए-केलिए पर्चा सवालात उर्दू में मुहय्या करने की हिदायत दी गई है। उन्हों ने तलबा-ए-को हिदायत दी कि वो वक़्त से पहले अपने इमतिहानी मराकज़ पहुंचने की कोशिश करें। उन्हों ने नक़ल नवीसी और तलबीस शख़्सी के ख़िलाफ़ इंतिबाह दिया।

TOPPOPULARRECENT