Wednesday , August 15 2018

शादीशुदा औरत की इस्मत रेज़ि की कोशिश नाकाम

हैदराबाद 11 अप्रैल:अगर एक पुलिस कांस्टेबल होश-ओ-हवास में रहते हुए भी कई गै़रक़ानूनी चीज़ें करसकता है तो फिर उस वक़्त क्या होगा जब वो हालत नशे में होगा। ज़िला रंगा रेड्डी में दोमा मंडल के तहत राकनडा पुलिस स्टेशन के हदूद में एक पुलिस क

हैदराबाद 11 अप्रैल:अगर एक पुलिस कांस्टेबल होश-ओ-हवास में रहते हुए भी कई गै़रक़ानूनी चीज़ें करसकता है तो फिर उस वक़्त क्या होगा जब वो हालत नशे में होगा। ज़िला रंगा रेड्डी में दोमा मंडल के तहत राकनडा पुलिस स्टेशन के हदूद में एक पुलिस कांस्टेबल के वाक़िये से इस सवाल का जवाब मिल सकता है जहां नशे में धुत एक कांस्टेबल ने एक शादीशुदा औरत की इस्मत रेज़ि करने की कोशिश की।

लेकिन चौकस देहातियों ने बरवक़्त उस को पकड़ कर पिटाई करदी। ये वाक़िया चहारशंबे की शब पेश आया जिस में कांस्टेबल शंकरिया जो उस औरत पर पहले ही से अपनी बुरी नज़र रखा हुआ था।

हालत नशे में इस के पास पहुंच कर अपनी वहशयाना ख़ाहिश का इज़हार किया जिस पर वो हैरतज़दा औरत ने इस पर ब्रहमी का इज़हार किया और डांट डपट के बाद वापिस होगई।

उस वक़्त तक वो मुसलसिल शराबनोशी करता हुआ नशे में पूरी तरह धुत होचुका था और इस हालत में औरत के घर पहूंच कर इस्मत रेज़ि करने की कोशिश की।

चीख़ पुकार पर देहाती जमा होगए और कांस्टेबल की ज़बरदस्त पिटाई करदी गई। सब इन्सपेक्टर सिरीधर रेड्डी जो वाक़िये की इत्तिला पर वहां पहूंच चुके था कांस्टेबल को पुलिस स्टेशन मुंतक़िल किया और इस के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज किया।

TOPPOPULARRECENT