Sunday , December 17 2017

शादी मुबारक स्कीम, धांदलियों की तहक़ीक़ात

निज़ामबाद:12 नवंबर:ए सी बी के ओहदेदारों ने महिकमा अक़लियती बहबूद के दफ़्तर का जायज़ा लेते हुए रिकार्ड्स हासिल कर लिया। रियासती हुकूमत की तरफ से अंजाम दीए जानेवाले शादी मुबारक और दुसरे स्कीमात में हो रही धांदलियों की तहक़ीक़ात करने के लिए हुकूमत की तरफ से दीए गए अहकामात पर ए सी बी के ओहदेदारों ने निज़ामबाद अक़लियती बहबूद के ऑफ़िस पहुंच कर शादी मुबारक स्कीम-ओ-दुसरे स्कीमात की तफ़सीलात हासिल करते हुए रिकार्ड्स हासिल किया गया।

ए सी बी डी एस पी संजीव रेड्डी से इस बारे में दरयाफ़त करने पर बताया कि हुकूमत की तरफ से दीए गए अहकामात पर निज़ामबाद दफ़्तर में ए सी बी के ओहदेदारों ने रेकॉर्ड्स का जायज़ा लिया और रिकार्ड्स हासिल किया। वाज़िह रहे के निज़ामबाद में शादी मुबारक स्कीम में मुंतख़ब नुमाइंदे और ओहदेदारों की तरफ से ज़बरदस्त धांदलीयाँ किए जाने की मुसलसिल शिकायतें वसूल हो रही है।

दरख़ास्त गुज़ारों से मुस्लिम क़ाइदीन बड़े पैमाने पर रक़ूमात वसूल करते हुए धांदलीयाँ करने की खुले आम शिकायतें वसूल हो रही है और इस ख़सूस में इस्तेफ़ादा कुनुन्दगान को रास्त तौर पर शिकायतें करने के बावजूद भी इस पर कोई तवज्जा नहीं दी जा रही थी लेकिन हुकूमत को वसूल होने वाली इत्तेलाआत पर ए सी बी को इस मुआमले की तहक़ीक़ात की ज़िम्मेदारी हवाले की गई और ए सी बी के ओहदेदारों ने निज़ामबाद दफ़्तर में अब तक जारी करदा चेक्स और् जेर अलतवा दरख़ास्तों पर तहक़ीक़ात कर रही है। निज़ामबाद में शादी मुबारक स्कीम से मुताल्लिक़ 200 से ज़ाइद दरख़ास्तें ज़ेर अलतवा है।

TOPPOPULARRECENT