Monday , December 11 2017

शादी स्कीम अहाता सियासत में कल अहम इजलास

हुकूमत तेलंगाना की तरफ् से चलाई जाने वाली स्कीम शादी मुबारक पर बेहतर् अमल आवरी और अवाम में स्कीम के मुताल्लिक़ शऊर बेदारी मीटिंग के सिलसिले में 24 फरवरी बरोज़ मंगल 2 बजे दिन एक अहम मीटिंग महबूब हुसैन जिगर हाल अहाता रोज़नामा सियासत में

हुकूमत तेलंगाना की तरफ् से चलाई जाने वाली स्कीम शादी मुबारक पर बेहतर् अमल आवरी और अवाम में स्कीम के मुताल्लिक़ शऊर बेदारी मीटिंग के सिलसिले में 24 फरवरी बरोज़ मंगल 2 बजे दिन एक अहम मीटिंग महबूब हुसैन जिगर हाल अहाता रोज़नामा सियासत में मुनाक़िद होगी। ज़हीरुद्दीन अली ख़ां मैनेजिंग एडीटर रोज़नामा सियासत की ज़ेर-ए-निगरानी मुनाक़िद होने वाले इस मीटिंग में महिकमा अक़लियती बहबूद के आला ओहदेदार शिरकत करेंगे जोकि मीटिंग में मौजूद तंज़ीमों के निगरान-ओ-ज़िम्मे दारान से स्कीम पर बेहतर अमल आवरी के लिए तजावीज़ वसूल करेंगे।

इस मीटिंग में एसे दरख़ास्त गुज़ार भी शिरकत करसकते हैं जिन्हों ने हुकूमत तेलंगाना की तरफ से चलाई जाने वाली शादी मुबारक स्कीम से इस्तेफ़ादा के लिए दरख़ास्त दाख़िल की है और दरख़ास्त अब भी ज़ेरे इलतिवा है। मीटिंग के मुताल्लिक़ तफ़सीलात के लिए इंचार्ज सियासत हेल्पलाइन सय्यद असद से फ़ोन नंबर 9391160364 पर रब्त क़ायम किया जा सकता है।

TOPPOPULARRECENT