Monday , December 18 2017

शाद नगर में हज तर्बीयती कैंप

शाद नगर और करब-ओ-ज्वार के आज़मीन-ए-हज्ज-ओ-उमरा और ज़ाइरीन(जियारत कर ने वाले) मदीना मुनव्वरा की दीनी तर्बीयत-ओ-अमली रहनुमाई के लिए एक रोज़ा हज तर्बीयती कैंप 25 सपटमबर मंगल सुबह 10 बजेता नमाज़ अस्र मुदर्रिसा दारउलूम सबील अलहदा लंगा रेड्डी

शाद नगर और करब-ओ-ज्वार के आज़मीन-ए-हज्ज-ओ-उमरा और ज़ाइरीन(जियारत कर ने वाले) मदीना मुनव्वरा की दीनी तर्बीयत-ओ-अमली रहनुमाई के लिए एक रोज़ा हज तर्बीयती कैंप 25 सपटमबर मंगल सुबह 10 बजेता नमाज़ अस्र मुदर्रिसा दारउलूम सबील अलहदा लंगा रेड्डी गौड़ा शाद नगर में मौलाना मुहम्मद ताहिर क़ासिमी नाज़िम मदर्रिसा दारउलूम सबील अलहदा की सदारत मुनाक़िद होगा। तर्बीयती कैंप में मौलाना शाह मुहम्मद जमाल अलरहमन मिफताही अमीर मिलत-ए-इस्लामीया आंधरा प्रदेश, मुफ़्ती मुहम्मद नवाल अलरहमन सदर श्रीवा बोर्ड अमरीका के ख़ताबात होंगे।

मौलाना मुफ़्ती सय्यद आसिफ़ उद्दीन नदवी क़ासिमी एम ए, जनरल सैक्रेटरी लब्बैक सोसाइटी लबीक सोसाइटी ट्रेनर रियास्ती हज कमेटी हज० उमरा के सफ़र की रहनमनई और तर्बीयत प्रोजैक्टर के ज़रीया करेंगे।

कैंप के इख़तताम(कतम) में सवालात-ओ-जवाबात का वक़फ़ा भी होगा। शाद नगर और क़ुरब-ओ-ज्वार के तमाम आज़मीन हज्ज0 उमरा अमतुल मुसलिमीन से ख़ाहिश की जाती है के इस इजतिमा में शिरकत के मुस्तफ़ीद हूँ। तमाम शुरका के लिए ज़ुहराना(जोहर ) का एहतिमाम रहेगा। ख़वातीन केलिए पर्दा का नज़म है। रहनुमाई केलिए सेल नंबर 9440296096 , 9848317012 पर रब्त करें।

TOPPOPULARRECENT