Tuesday , July 17 2018

शामः 1 करोड़ अफ़राद की इमदाद के लिए पाँच बिलीयन डालर की अपील

जेनेवा 8 जून (एजेंसीज) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा ने शाम में एक करोड़ अफ़राद की इमदाद के लिए पाँच बिलीयन डालर की रक़म की अपील जारी की है जो आलमी तंज़ीम की तारीख़ में सब से बड़ी इमदाद की अपील है।अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के अंदाज़े के मुताबिक़ इस सा

जेनेवा 8 जून (एजेंसीज) अक़वाम-ए-मुत्तहिदा ने शाम में एक करोड़ अफ़राद की इमदाद के लिए पाँच बिलीयन डालर की रक़म की अपील जारी की है जो आलमी तंज़ीम की तारीख़ में सब से बड़ी इमदाद की अपील है।अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के अंदाज़े के मुताबिक़ इस साल के आखिर तक एक करोड़ शामी अवाम यानी कुल आबादी के निस्फ़ को इमदाद की ज़रूरत होगी।

बच्चों के लिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के इदारे यूनीसेफ़ का कहना है कि शाम में कम अज़कम चालीस लाख बच्चों को फ़ौरी इमदाद की ज़रूरत है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के हुक्काम ने इस बात का एतराफ़ किया है कि तनज़ीम को इतनी ख़तीर रक़म इकट्ठी करने में दिक़्क़त होगी।

जिनेवा में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा ने जुमा को प्रैस कान्फ़्रैंस में ऐलान किया कि डेढ़ बिलीयन डालर की अपील को बढ़ा कर पाँच बिलीयन किया गया है। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के मुताबिक़ इस की वजह है कि अंदाज़े के मुताबिक़ इस साल के आखिर तक पंद्रह लाख मुहाजिरीन की तादाद बढ़ कर पैंतीस लाख हो सकती है।

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के इदारे बराए मुहाजिरीन के सरबराह ने प्रैस कान्फ़्रैंस में कहा कि शाम के हमसाया ममालिक पर शदीद दबाउ है क्योंकि रोज़ाना सात हज़ार नए मुहाजिरीन शाम से मुहाजिरीन कैम्पों में आ रहे हैं। अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का कहना है कि शाम में भी तक़रीबन 70 लाख अफ़राद बेघर हो जाऐंगे और वो भी इमदाद पर इन्हिसार करेंगे।

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा का कहना है कि पाँच बिलीयन डालर उन अफ़राद की बुनियादी ज़रूरीयात को पूरा करने में खर्च होंगे। इमदादी कारकुनों का कहना है कि अगर शाम में आज लड़ाई बंद भी हो जाती है तब भी शामी अवाम को अपने पैरों पर खड़ा होने के लिए एक साल दरकार होगा।

TOPPOPULARRECENT