Friday , December 15 2017

शामी अपोज़ीशन की सऊदी ओहदेदारों से मुलाक़ात

शामी अपोज़ीशन की नुमाइंदा नेशनल कौंसिल के चेयरमैन अहमद अल जरबा ने एक आला सतही वफ़्द के हमराह सऊदी हुक्काम से मुलाक़ातें की हैं, जिन में शाम की मौजूदा सूरते हाल बिलख़ुसूस जंग से मुतास्सिरा शहरीयों के मसाइल पर तफ़सील से तबादले ख़्याल

शामी अपोज़ीशन की नुमाइंदा नेशनल कौंसिल के चेयरमैन अहमद अल जरबा ने एक आला सतही वफ़्द के हमराह सऊदी हुक्काम से मुलाक़ातें की हैं, जिन में शाम की मौजूदा सूरते हाल बिलख़ुसूस जंग से मुतास्सिरा शहरीयों के मसाइल पर तफ़सील से तबादले ख़्याल किया गया।

सऊदी अरब की सरकारी ख़बररसां एजेंसी “वास के मुताबिक़ शामी नेशनल कौंसिल के सरब्राह अहमद अल जरबा कल मंगल को एक वफ़्द के हमराह जद्दा पहुंचे थे जहां वली अहद और नायब वज़ीरे आज़म शहज़ादा सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ ने उन का इस्तेक़बाल किया।

शामी अपोज़ीशन रहनुमाओं और सऊदी वली अहद के दरमयान हुई बात-चीत में शाम में जंग से मुतास्सिरा शहरीयों की फ़ौरी इमदाद और बशारुल असद के मज़ालिम से क़ौम को नजात दिलाने के तरीकेकार पर ग़ौर किया गया।

शाम की अपोज़ीशन को सऊदी अरब के बाशमोल बेशतर अरब ममालिक की ताईद हासिल है जबकि शाम की बशारुल असद हुकूमत की ताईद हुकूमत ईरान और लेबनान की ईरानी हिमायत याफ़्ता नीम फ़ौजी तंज़ीम हिज़्बुल्लाह कर रही है।

TOPPOPULARRECENT