Sunday , December 17 2017

शामी फ़ौजीयों के हाथों 15 शहरीयों का बहीमाना (निर्दय पूर्वक) क़त्ल

शामी फ़ौजीयों ने हमस शहर में गुज़िश्ता रात 15 अफ़राद (लोग) का मुबय्यना (कथित) तौर पर बेरहमी से क़त्ल कर दिया।इंसानी हुक़ूक़ की निगरानी के शामी मर्कज़ के रामी अबदुर्रहमान ने ये इत्तिला दी। इन के मुताबिक़ शामी फ़ौजीयों ने शमास इलाक़

शामी फ़ौजीयों ने हमस शहर में गुज़िश्ता रात 15 अफ़राद (लोग) का मुबय्यना (कथित) तौर पर बेरहमी से क़त्ल कर दिया।इंसानी हुक़ूक़ की निगरानी के शामी मर्कज़ के रामी अबदुर्रहमान ने ये इत्तिला दी। इन के मुताबिक़ शामी फ़ौजीयों ने शमास इलाक़े में पूरी रात हमले किए जिस के बाद वहां 15 शहरीयों की लाशें पाई गईं।

इन पर किसी धारदार हथियार से हमला किया गया है। इंसानी हुक़ूक़ की निगरानी के मर्कज़ ने शामी फ़ौज पर ये इल्ज़ाम शुमाल (उत्तर) मग़रिबी (पश्चिमी) सूबा (राज्य) अदलीब के ख़ान शीख़ोन में एक दीगर (दुसरे) क़त्ल -ए-आम किए जाने के इल्ज़ामों के एक दिन बाद लगाया है। ख़ान शीख़ोन के इलाक़ा में इसी हफ़्ता शाम की फ़ौजीयों ने अंधा धुंद फायरिंग कर के 20 लोगों का क़त्ल कर दिया था।

मुल्क के दूसरे हिस्सों में चहारशंबा (बुधवार) को मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में कम से कम 12 दीगर (दुसरे)अफ़राद (लोग) मारे गए जब कि ख़ान शीख़ोन के चार ज़ख़मीयों ने इस दौरान दम तोड़ दिया।दूसरी तरफ़ सदर (राष्ट्रपती) बशर अल असद ने कहा कि कल का वाक़िया दहशतगर्दों का काम है।

उन्हों ने मग़रिबी (पश्चिमी) ममालिक (देशों)पर शाम में जारी तशद्दुद (हिंसा) को नज़र अंदाज करने का इल्ज़ाम लगाया।

उन्हों ने कहा कि वो इस मुआमले में अक़वाम-ए-मुत्तहिदा (यू एन ओ) और अरब लीग के ख़ुसूसी क़ासिद कोफ़ी अन्नान से शाम में जारी तशद्दुद (हिंसा) पर उन के इस महीने के आख़िर में होने वाले दौरा के दौरान रद्द-ए-अमल (प्रतिक्रिया)ज़ाहिर करने के लिए कहेंगे।

TOPPOPULARRECENT