Sunday , December 17 2017

शामी बाग़ीयों के साथ झड़पें, 15 ईरानी और अफ़्ग़ान जंगजू हलाक

शाम में सदर बशारुल असद की हिमायत में लड़ने वाले ईरानी पासदाराने इन्क़िलाब के 10 और मदाफ़आन ज़ैनब नामी मिलिशिया से ताल्लुक़ रखने वाले पाँच अफ़्ग़ान जंगजू बाग़ीयों के साथ झड़पों में हलाक हो गए हैं। ईरानी ज़राए इबलाग़ के हवाले से बताया गया है कि

शाम में सदर बशारुल असद की हिमायत में लड़ने वाले ईरानी पासदाराने इन्क़िलाब के 10 और मदाफ़आन ज़ैनब नामी मिलिशिया से ताल्लुक़ रखने वाले पाँच अफ़्ग़ान जंगजू बाग़ीयों के साथ झड़पों में हलाक हो गए हैं। ईरानी ज़राए इबलाग़ के हवाले से बताया गया है कि ईरानी और अफ़्ग़ान जंगजूओं की हलाकतें पिछले तीन रोज़ में हुई हैं।

मक़्तूलीन को ईरान के शहरों क़ुम, मशहद, शाहरोद, रामयन और बीशू में सपुर्दे ख़ाक किया गया। ईरान के सरकारी मीडिया के मुताबिक़ पाँच ईरानी जंगजू जुमेरात को शाम में लड़ाई में मारे गए थे जिन्हें शुमाल मशरिक़ी ईरानी शहर मशहद में दफ़न किया गया है।

ख़बररसां एजेंसी इर्ना के मुताबिक़ सदर बशारुल असद की हिमायत में लड़ने वाले पाँच अफ़्ग़ान शीया जंगजूओं की मय्यतें हफ़्ता को ईरान लाई गईं जिन्हें मज़हबी मर्कज़ क़ुम में सपुर्दे ख़ाक किया गया। मक़्तूलीन की नमाज़े जनाज़ा और तदफ़ीन में ईरानी हुकूमत और सेक्यूरिटी इदारों के अहलकार भी शरीक हुए।

TOPPOPULARRECENT