Wednesday , February 21 2018

शामी बाग़ीयों ने मज़ीद अमन फ़ौजीयों का मुहासिरा कर लिया

फीजी से ताल्लुक़ रखने वाले 43 अमन फ़ौजीयों की यरग़माली के बाद शामी बाग़ीयों ने गोलान की पहाड़ीयों पर फ़िलपाइन के दर्जनों अमन फ़ौजीयों का मुहासिरा करते हुए उन्हें अपने हथियार उन के हवाले करने के लिए कहा है। इत्तिलाआत के मुताबिक़ शाम की स

फीजी से ताल्लुक़ रखने वाले 43 अमन फ़ौजीयों की यरग़माली के बाद शामी बाग़ीयों ने गोलान की पहाड़ीयों पर फ़िलपाइन के दर्जनों अमन फ़ौजीयों का मुहासिरा करते हुए उन्हें अपने हथियार उन के हवाले करने के लिए कहा है। इत्तिलाआत के मुताबिक़ शाम की सरहद के अंदर गोलान पहाड़ीयों पर अक़वामे मुत्तहिदा के 75 से ज़ाइद अमन फ़ौजीयों का मुहासिरा कर लिया गया है।

इन फ़ौजीयों का ताल्लुक़ फ़िलपाइन से है। मनीला में मौजूद उन के कमांडर ने कहा कि उन के फ़ौजी हथियार डालने की बजाय अपनी चौकीयों की हिफ़ाज़त करने को तर्जीह देंगे। याद रहे कि गोलान की पहाड़ीयों पर अक़वामे मुत्तहिदा के अमन फ़ौजी तैनात हैं ताकि शाम और इसराईल के माबैन जंग बंदी क़ायम रहे।

इस ताज़ा पेशरफ़्त पर मनीला में कर्नल रोबर्टो अंकन ने कहा, हम अक़वामे मुत्तहिदा की चौकीयों के दिफ़ा के लिए मोहलिक ताक़त इस्तेमाल कर सकते हैं। दूसरी जानिब अमरीकी महकमा ख़ारजा ने कहा है कि इस कार्रवाई में बिला शको शुबा अल नसरा फ्रंट ही मुलव्विस है।

फ़िलपाइन ने कहा है कि सेक्युरिटी की ख़राब सूरते हाल कि वजह से वो अपने तमाम 331 अमन फ़ौजीयों को वापिस बुला रहा है। गुज़िश्ता बरस भी फ़िलपाइन के 25 अमन फ़ौजीयों को अग़वा कर लिया गया था, जिन की रिहाई अक़वामे मुत्तहिदा की सालिसी के बाद मुम्किन हुई थी।

TOPPOPULARRECENT