शामी यूनीवर्सिटी पर हमला, 15 हलाक, बाग़ीयों का सरहदी टाउन पर क़ब्ज़ा

शामी यूनीवर्सिटी पर हमला, 15 हलाक, बाग़ीयों का सरहदी टाउन पर क़ब्ज़ा
दमिश्क़ बेरूत, 30 मार्च ( ए पी ए एफ़ पी) शामी दारुल हुकूमत की एक यूनीवर्सिटी पर मार्टर गोलों के हमले के नतीजे में 15 तलबा हलाक जबकि मुतअद्दिद दीगर ज़ख़्मी हो गए। हुकूमत के ज़ेरे इंतेज़ाम चलने वाले अल अख़बारीया टी वी के मुताबिक़ यूनीव

दमिश्क़ बेरूत, 30 मार्च ( ए पी ए एफ़ पी) शामी दारुल हुकूमत की एक यूनीवर्सिटी पर मार्टर गोलों के हमले के नतीजे में 15 तलबा हलाक जबकि मुतअद्दिद दीगर ज़ख़्मी हो गए। हुकूमत के ज़ेरे इंतेज़ाम चलने वाले अल अख़बारीया टी वी के मुताबिक़ यूनीवर्सिटी में गिरने वाले मार्टर गोले कैंटीन पर गिरे और टी वी चैनल ने उस जगह की वीडीयो भी दिखाया जहां मार्टर गोले गिरे थे।

सरकारी मीडीया के मुताबिक़ शामी हुक्काम ने इस हमले का इल्ज़ाम बाग़ीयों पर आइद किया है जिस में कई अफ़राद ज़ख़्मी भी हुए हैं। दारुल हुकूमत दमिश्क़ में आज कल बाग़ीयों और हुकूमती अफ़्वाज के दरमयान शदीद लड़ाई हो रही है और हाल ही में बाग़ीयों ने मार्टर गोलों का इस्तेमाल ज़्यादा शुरू किया है।

इस से क़ब्ल चहारशंबा को पुलिस और नक़्ले मकानी करने वाले अफ़राद के दरमयान तुर्की में झड़पें हुईं, जिन की वजह इन नक़्ले मकानी करने वाले अफ़राद की जानिब से उन के कैंप में हालात पर एहतेजाज बताया गया है।

Top Stories