Monday , December 18 2017

शाम को इंतिहाई असरी अर डीफ़ेंस मिज़ाईल्स की सरबराही

मास्को, यरूशलम, 29 मई: (ए पी / पी टी आई ) रूस ने आज कहा कि वो शाम को इंतिहाई असरी एयर डीफेंस मिज़ाईल्स फ़राहम करने का हक़ महफ़ूज़ रखता है ।नायब वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा सरगई रयाबकोफ़ ने बताया कि मुख़्तलिफ़ ममालिक की तशवीश और उन के इशारों को हम समझते है

मास्को, यरूशलम, 29 मई: (ए पी / पी टी आई ) रूस ने आज कहा कि वो शाम को इंतिहाई असरी एयर डीफेंस मिज़ाईल्स फ़राहम करने का हक़ महफ़ूज़ रखता है ।नायब वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा सरगई रयाबकोफ़ ने बताया कि मुख़्तलिफ़ ममालिक की तशवीश और उन के इशारों को हम समझते हैं इसके साथ साथ हमें इस हक़ीक़त का भी अंदाज़ है कि बाअज़ हलीफ़ ममालिक को भी इस बारे में तशवीश है ।

उन्होंने इस तवील मुसाफ़ती S-300 अर डीफेंस मीज़ाईल सिस्टम्स की शाम को रवानगी के बारे में तफ़सीलात नहीं बताई । उन्होंने कहा कि ये सिस्टम कई सरकरदा ममालिक की शाम में मुदाख़िलत के मुआमले में मुज़ाहम है । उन्होंने कहा कि बाअज़ ममालिक इस लड़ाई को बैनुल अक़वामी शक्ल देने की कोशिश कर रहे हैं लेकिन रूस के इस मौक़िफ़ की बिना उन्हें ऐसा करने का मौक़ा नहीं मिल रहा है ।

रूस मुल्क शाम का देरीना और कलीदी हलीफ़ है और वो अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की तहदेदात रोकने के साथ साथ मुल्क में ख़ानाजंगी के बावजूद उसे हथियार भी फ़राहम कर रहा है । इस ख़ानाजंगी में 70 हज़ार से ज़ाइद अफ़राद हलाक हो गए । उन्होंने एयर डीफेंस मिज़ाईल्स के कौनट्रैक्ट पर दस्तख़त और फ़राहमी की तफ़सीलात नहीं बताई । इस दौरान इसराईल ने रूस को ख़बरदार किया है कि अर डीफ़ेंस मिज़ाईल्स की शाम को सरबराही की सूरत में वो कार्रवाई पर मजबूर हो जाएगा ।

इसराईल के वज़ीर-ए-दिफ़ा मोशे यलोन ने कहा कि रूस के ये अज़ाइम हमारे लिए ख़तरा हैं । ताहम उन्होंने कहा कि ये मिज़ाईल्स हनूज़ शाम तक नहीं पहुंचे हैं । उन्होंने कहा कि अगर ये मिज़ाईल्स शाम पहुंच जाएं तो फिर हमें पता है कि हमें क्या करना होगा।

TOPPOPULARRECENT