Wednesday , December 13 2017

शाम को इसराईल के ख़िलाफ़ इस्तेमाल नहीं होने देंगे – नितिन्याहू

इसराईल के सख़्तगीर वज़ीरे अज़म बेन्जमीन नितिन्याहू ने अपने दौरा अमरीका के दौरान इन्किशाफ़ किया है कि उन्होंने रूसी सदर विलादीमीर पुतीन के तवस्सुत से ईरान को सख़्त पैग़ाम भेजा है। तेहरान को बताया गया है कि अगर शाम की सरज़मीन से सीहूनी रियासत पर फायरिंग की तो इसराईली फ़ौज उस का भरपूर जवाब देगी।

अल अर्बिया डॉट नेट के मुताबिक़ वाशिंगटन में अमरीकन प्रोग्रेसिव सेंटर में ख़िताब करते हुए नितिन्याहू ने ईरान के जौहरी प्रोग्राम की रोक-थाम के लिए मुख़्तलिफ़ ऑपशन का ज़िक्र किया। उन्होंने कहा कि शाम में ईरानी असलाह के ज़ख़ाइर को माज़ी में मुतअद्दिद मर्तबा तबाह किया गया है और आइन्दा भी इसराईली फ़ौज शाम में हमले जारी रखेगी।

इस मौक़ा पर नितिन्याहू का कहना था कि मैंने रूसी सदर विलादीमीर पुतीन पर वाज़ेह कर दिया था कि अगर शाम की सरज़मीन को हमारे ख़िलाफ़ इस्तेमाल किया गया तो हम उस का सख़्त जवाब देंगे।

माज़ी में कई बार हमारी अफ़्वाज ने शामी फ़ौज के मराकज़ को निशाना बनाया। अगर ईरान ने वादी गोलान में इसराईल के ख़िलाफ़ कोई नया महाज़ खोला तो तिलअबीब उस का भी ऐसे ही जवाब देगा जैसे जुनूबी लेबनान में हिज़्बुल्लाह को दिया गया था।

TOPPOPULARRECENT