शाम पर अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेंबली में क़रारदाद मंज़ूर

शाम पर अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेंबली में क़रारदाद मंज़ूर

हिंदूस्तान अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेंबली के 137 अरकान में शामिल रहा जिन्हों ने आज वोट दे कर एक क़रारदाद मंज़ूर की, जो शाम में तमाम तर तशद्दुद और इंसानी हुक़ूक़ ख़िलाफ़ वरज़ीयों की पुरज़ोर मुज़म्मत और इस मुल्क में तक़रीबन साल भर

हिंदूस्तान अक़वाम-ए-मुत्तहिदा जनरल असेंबली के 137 अरकान में शामिल रहा जिन्हों ने आज वोट दे कर एक क़रारदाद मंज़ूर की, जो शाम में तमाम तर तशद्दुद और इंसानी हुक़ूक़ ख़िलाफ़ वरज़ीयों की पुरज़ोर मुज़म्मत और इस मुल्क में तक़रीबन साल भर तवील बोहरान की यकसूई केलिए अरब लीग कोशिशों की ताईद करती है। इस क़रारदाद ने जो राय दही में 12 मुख़ालिफ़ीन के बरख़िलाफ़ 137 ताईदी और 17 गैर हाज़िरियों के साथ मंज़ूर की गई, शाम से भी अपील की कि तमाम इंसानी हुक़ूक़ ख़िलाफ़ वरज़ीयों और आम शहरीयों के ख़िलाफ़ हमलों को फ़ौरी तौर पर ख़तम करे।

ये वोटिंग अगरचे ब एतबार नौईयत ग़ैर लाज़िमी है, उसे सदर बशारुल असद की गुज़श्ता साल मार्च में शुरू हुई मुवाफ़िक़ जमहूरीयत बग़ावत के दौरान एहतिजाजियों के ख़िलाफ़ मुसलसल और हलाकत ख़ेज़ मुहिम की ताक़तवर मुज़म्मत के तौर पर देखा जा रहा है। यू एन जी ए क़रारदाद पर हिंदूस्तान के वोट की वज़ाहत करते हुए मुस्तक़िल नुमाइंदा सफ़ीर हरदीप सिंह पूरी ने कहा, हमारे ख़्याल में शाम में तवील अर्से तक अदम इस्तिहकाम और बेचैनी के वसीअ तर ख़ित्ते में अमन-ओ-इस्तिहकाम के लिए संगीन असरात मुरत्तिब होंगे।

हम तमाम तशद्दुद की मुज़म्मत करते हैं, चाहे इस के मुरतकेबीन कोई भी होँ। हम इंसानी हुक़ूक़ की तमाम ख़िलाफ़ वरज़ीयों की भी मुज़म्मत करते हैं। पूरी ने मज़ीद कहा, इस असेंबली की जानिब से आज मनज़ूरा क़रारदाद के लिए हमारी ताईद इन कोशिशों केलिए हमारी हिमायत की मुताबिक़त में है जो अरब लीग की जानिब से शामी ज़ेर क़ियादत कुल जमाती सयासी अमल के ज़रीया इस बोहरान की पुर अमन यकसूई केलिए हो रही हैं।

193 रुकनी जनरल असेंबली में इस क़रारदाद की मुख़ालिफ़त करने वाली अक़्वाम में चीन, रूस, ईरान, वैनज़ुवेला और शेमाली कोरिया शामिल हैं। असेंबली में राय दही से कब्ल अपने इज़हार-ए-ख़्याल में शामी सफ़ीर बशर जाफरी ने इस मुसव्वदा को जानिब दाराना मतन क़रार दिया जिस का उन के मुल़्क की हक़ीक़ी सूरत-ए-हाल से कोई लेना देना नहीं है।

Top Stories