Monday , December 18 2017

शाम में दाइश के कई अहम ठिकाने तबाह: अमरीकी जनरल

अमरीकी सदर बराक ओबामा की मंज़ूरी के बाद शाम और इराक़ में शिद्दत पसंद तंज़ीम दौलत इस्लामी (दाइश) के ठिकानों पर हमले जारी हैं। शाम में गुज़श्ता रोज़ बमबारी में टोमा हॉक मीज़ाईलों से लैस एफ़ 16 और बी 1 गाईडड मीज़ाईलों से लैस एफ़ 22 जंगी तय्यारों ने

अमरीकी सदर बराक ओबामा की मंज़ूरी के बाद शाम और इराक़ में शिद्दत पसंद तंज़ीम दौलत इस्लामी (दाइश) के ठिकानों पर हमले जारी हैं। शाम में गुज़श्ता रोज़ बमबारी में टोमा हॉक मीज़ाईलों से लैस एफ़ 16 और बी 1 गाईडड मीज़ाईलों से लैस एफ़ 22 जंगी तय्यारों ने शाम के शहर अलरक़ा में दाइश और हलब के अतराफ़ में मतमरकज़ अलनसरा फ्रंट और तंज़ीम खुरासान नामी ग्रुपों के ठिकानों पर बमबारी की।

गुज़श्ता रोज़ न्यूयार्क में जनरल असैंबली के इजलास में शिरकत के लिएरवानगी से क़बल एक बयान में अमरीकी सदर ने कहा कि दाइश के ख़िलाफ़ उन की जंगजलद कामयाबी से हमकनार होगी।

दाइश के ख़िलाफ़ जंग में अमरीका ने बशार अलासद और उन की हुकूमत को एतिमाद में नहीं लिया है। अमरीकी वज़ीर-ए-ख़ारजा जान कैरी जो दाइश के ख़िलाफ़ कार्रवाई के लिए राय आम्मा हमवार कर रहे हैं ने शामी हुकूमत को एहदाफ़ और हमलों के निज़ाम अलावक़ात के बारे में कोई मालूमात फ़राहम नहीं की हैं।

TOPPOPULARRECENT