Sunday , December 17 2017

शाम में 7 मई को पारलीमानी इंतेख़ाबात: बशर अल असद

सदर शाम बशर अल असद ने 7 मई को पारलीमानी इंतेख़ाबात का ऐलान किया है जबकि मुल्क के तमाम अहम सूबों में तशद्दुद काफ़ी शिद्दत इख्तेयार कर गया और बाग़ी जंगजुओं के साथ लड़ाई में 22 फ़ौजी हलाक हो गए । अक़वाम-ए-मुत्तहिदा -अरब लीग के अमन नुमाइंदे क

सदर शाम बशर अल असद ने 7 मई को पारलीमानी इंतेख़ाबात का ऐलान किया है जबकि मुल्क के तमाम अहम सूबों में तशद्दुद काफ़ी शिद्दत इख्तेयार कर गया और बाग़ी जंगजुओं के साथ लड़ाई में 22 फ़ौजी हलाक हो गए । अक़वाम-ए-मुत्तहिदा -अरब लीग के अमन नुमाइंदे कोफ़ी अन्नान ने ये कहा था कि शाम में ख़ूँरेज़ी रोकने केलिए उन्हें बशर अल असद से आज ठोस तजावीज़ की तवक़्क़ो है । इस के जवाब में सदर शाम ने पारलीमानी इंतेख़ाबात की तारीख का ऐलान किया है।

इस दौरान रूस ने बैन अल-अक़वामी मुबस्सरीन को रवाना करने की तजवीज़ पेश की। सरकारी ख़बररसां एजेंसी के मुताबिक़ बशरा अल असद ने फरवरी रैफ़रंडम में मंजूरा नए दस्तूर के तहत 7 मई को पारलीमानी इंतेख़ाबात मुनाक़िद कराने का ऐलान किया है। कोफ़ी अन्नान ने शाम की अपोज़ीशन से मुलाक़ात के बाद अनक़रा में अख़बारी नुमाइंदों को बताया कि उन्हें शाम के हुक्काम से मुसबत ऐलान की तवक़्क़ो है की उनका उन्होंने बाअज़ तजावीज़ ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के लिए पेश की थी ।

TOPPOPULARRECENT