Tuesday , December 19 2017

शाम से मुतअल्लिक़ नई क़रारदाद पर आज वोटिंग

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जनरल असेंबली में शाम से मुतअल्लिक़ नई क़रारदाद पर राय शुमारी कल होगी। ज़राए अबलाग़ के मुताबिक़ सऊदी अरब और कुवैत की जानिब से जनरल असेंबली में पेश की जाने वाली क़रारदाद पर वोटिंग जुमेरात को होगी। नई क़रारदा

अक़वाम-ए-मुत्तहिदा की जनरल असेंबली में शाम से मुतअल्लिक़ नई क़रारदाद पर राय शुमारी कल होगी। ज़राए अबलाग़ के मुताबिक़ सऊदी अरब और कुवैत की जानिब से जनरल असेंबली में पेश की जाने वाली क़रारदाद पर वोटिंग जुमेरात को होगी। नई क़रारदाद में शाम के सदर बशारुल असद से मुतालिबा किया गया है कि वो शहरीयों के ख़िलाफ़ स्कियोरटी फ़ोर्सिज़ के हमले फ़ौरी तौर पर बंद कराएं।

क़रारदाद में अरब लीग की जानिब से पेश किए जाने वाले अमन मंसूबे की भी हिमायत की गई है और शाम केलिए अक़वाम-ए-मुत्तहिदा के ख़ुसूसी नुमाइंदे का मुतालिबा भी किया गया है। सिफ़ारती ज़राए का कहना है कि रूस और चीन की तरफ़ से क़रारदाद की मुख़ालिफ़त मुतवक़्क़े है। वाज़ेह रहे कि मज़कूरा दोनों ममालिक ने सलामती कौंसल में 4 फरवरी को शाम के बारे में क़रारदार को ग़ैर मुतवाज़िन क़रार देते हुए वीटो करदिया था।

दूसरी जानिब दमिशक़ में शाम की वज़ारत-ए-ख़ारजा ने अफ़सोस का इज़हार करते हुए कहा है कि इंसानी हुक़ूक़ के कमीशन ने शाम में मुसल्लह ग्रुपों की कार्यवाईयों पर कोई तबसरा नहीं किया।

TOPPOPULARRECENT