Monday , December 11 2017

शावेज़ की आख़िरी रसूमात में कट्टर हरीफ़ अमेरीका की शिरकत

काराकास, 09 मार्च: ( ए एफ़ पी) लातीनी अमेरीकी क़ाइदीन और कट्टर हरीफ़ अमेरीका के क़ाइदीन ने आज वनेज़वीला के आँजहानी सदर होगो शावेज़ को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया । दार-उल-हकूमत काराकास में लाखों की तादाद में अवाम ने बाएं बाज़ू के शोला बयान क़ाइद

काराकास, 09 मार्च: ( ए एफ़ पी) लातीनी अमेरीकी क़ाइदीन और कट्टर हरीफ़ अमेरीका के क़ाइदीन ने आज वनेज़वीला के आँजहानी सदर होगो शावेज़ को ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया । दार-उल-हकूमत काराकास में लाखों की तादाद में अवाम ने बाएं बाज़ू के शोला बयान क़ाइद का आख़िरी दीदार किया । शावेज़ के हामीयों की क़ियादत करते हुए जो मुल्क के पर्चम लहरा रहे थे वज़ीर‍ ए‍ ख़ारेजा इलयास जावा ने इनका आख़िरी दीदार किया ।

बेश्तर लातीनी अमेरीकी क़ाइदीन ने आख़िरी रसूमात में शिरकत की । शावेज़ की वालिदा एलेना इलयास ने अश्कबार आँखों के साथ अवाम की तरफ़ अपने हाथ लहराते हुए उनके ख़िराज-ए-अक़ीदत का जवाब दिया । सदर ईरान अहमदी नज़ाद सुबह सुबह काराकास पहूंच गए थे ।

उन्होंने दुबारा अपने बयान ताज़ियत में कहा कि शावेज़ कभी नहीं मरेंगे । उनकी रूह और उनका जज़बा जंगजो के दिलों में बरक़रार रहेगा । अफ़्रीक़ा और कैरीबियन के क़ाइदीन की कसीर तादाद आख़िरी रसूमात में शरीक थी । योरोपी ममालिक ने कमतर दर्जा के ओहदेदारों का एक वफ़द रवाना किया था । अमेरीका की नुमाइंदगी इसके नाज़िम उल-उमूर और डेमोक्रेटिक पार्टी के दो सियासतदानों ने की ।

उनकी नाश कोह बयार किस मुंतक़िल किया जाएगा जो शावेज़ के हामीयों का मुस्तहकम गढ़ है । इस मुक़ाम को इन्क़िलाब की म्यूज़ीयम में तब्दील किया जा रहा है । शावेज़ को एक खुले ताबूत में रखा गया था ताकि अवाम और उनके क़रीबी साथी इनका आख़िरी दीदार कर सकें ।

फ़ौजी वर्दी पहने हुए कई सिपाहीयों ने उन्हें ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश किया और फ़ौजी सलामी दी । शावेज़ की मौत उनके हलीफ़ों के लिए जो बाएं बाज़ू से ताल्लुक़ रखते हैं और उन लातीनी अमेरीकी ममालिक में बरसर-ए-इक़तिदार हैं जिन की क़ियादत होगो शावेज़ करते थे ग़ैर यक़ीनी सूरत-ए-हाल का शिकात हो गए हैं ।

नायब सदर नकोलस मादूरो को आख़िरी रसूमात की तकमील पर कारगुज़ार सदर नामज़द किया जाएगा और इम्कान है कि अंदरून 30 दिन इंतेख़ाबात मुनाक़िद किए जाऐंगे । 50 साला मादूरो क़ियादत सँभाल चुके हैं । बाएं बाज़ू की तहरीक चावेसमू ने अपने आँजहानी क़ाइद को भरपूर ख़िराज-ए-अक़ीदत पेश करते हुए अह्द किया कि होगो शावेज़ की तहरीक जारी रहेगी ।

इम्कान है कि आइन्दा सदारती इंतेख़ाबात अक्तूबर में मुनाक़िद किए जाएंगे जिसमें 50 साला नायब सदर मादूरो को इम्कान है कि अपोज़ीशन लीडर हैंरक् कीपर ऑइल्स से शदीद मुसाबक़त का सामना होगा।

TOPPOPULARRECENT