Saturday , November 18 2017
Home / Hyderabad News / शास्त्री पुर‌म में ग़ैर मजाज़ फैक्ट्रीरियों का इन्हिदाम

शास्त्री पुर‌म में ग़ैर मजाज़ फैक्ट्रीरियों का इन्हिदाम

हैदराबाद । ०७ सितंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : प्लास्टिक और कैमीकल फ़ैक्ट्रीयों की वजह से अवामी ज़िंदगी को लाहक़ ख़तरात और मुश्किलात पर बिलआख़िर बलदिया ने अपनीतवज्जा मर्कूज़ करते हुए शास्त्री पोरम इलाक़ा में ग़ैर मजाज़ गोदामों और फ़ै

हैदराबाद । ०७ सितंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : प्लास्टिक और कैमीकल फ़ैक्ट्रीयों की वजह से अवामी ज़िंदगी को लाहक़ ख़तरात और मुश्किलात पर बिलआख़िर बलदिया ने अपनीतवज्जा मर्कूज़ करते हुए शास्त्री पोरम इलाक़ा में ग़ैर मजाज़ गोदामों और फ़ैक्ट्रीयों कोमुनहदिम करदिया । कमिशनर बलदिया ने इन गोदामों के ख़िलाफ़ सख़्त गीर इक़दाम करते हुए शास्त्री पोरम में बड़े पैमाने पर कार्रवाई अंजाम दी ।

बताया जाता है कि सर्किल नंबर एकता 5 और 9 के इलावा सर्किल नंबर 12 के तहत 34 ग़ैर मजाज़ गोदामों को मुनहदिमकरदिया गया । कमिशनर बलदिया ने इमकानी हालात के पेशे नज़र पुलिस के वसीअ तर इंतिज़ामात करलिए थे ।

बलदी ज़राए के मुताबिक़ इस इलाक़ा में प्लास्टिक और कैमीकल के गोदामों की बोहतात से अवामी ज़िंदगी को सख़्त परेशानी का सामना था । बलदी ओहदेदारों ने मुसलसल शिकायतों और अख़बार सियासत की जानिब से शाय शूदा ख़बरों परग़ौर करने के बाद क़तई इक़दामात करते हुए उन्हें नोटिस जारी की थी ।

ताहम प्लास्टिक गोदाम मालकीयन और कैमीकल गोदाम मालकीयन के तहत रवैय्या-ओ-लापरवाही के ख़िलाफ़ बिलआख़िर बलदिया ने अपनी कार्रवाई अंजाम दी और ग़ैर मजाज़ गोदामों को और कई एक इमारतों को मुनहदिम कर दिया । इस मौक़ा पर बलदिया ने 100 मज़दूरों के इलावा 5 जे सी बेज़ 6 प्यार टिपर और पुलिस की भारी जमईयत के इलावा वीजलनस ओहदेदारों को भी अपने हमराह रखा और मुकम्मल इक़दामात करते हुए ग़ैर मजाज़ गोदामों को मुनहदिम कर दिया ।।

TOPPOPULARRECENT