Wednesday , December 13 2017

शाहरुख के दाख़िले पर पाबंदी बरक़रार

मुंबई 1 अप्रैल : मुंबई क्रिकेट एसोसेएश‌ण की जानिब से कोलकता नाईट रायडरस टीम के मालिक शाहरुख ख़ान के ख़िलाफ़ गुजिश्ता साल आइद करदा पाँच साल का पाबंदी बरक़रार है । इस पाबंदी की वजह से शाहरुख ख़ान 7 मई को वानखेडे़ स्टेडियम में शाहरुख अपनी टीम के मुंबई इंडियंस से होने वाले मुक़ाबले का देख भाल‌ नहीं करसकेंगे ।

मुंबई क्रिकेट एसोसेएश‌ण के जवाइंट सेक्रेटरी नतन दलाल ने पी टी आई को बताया कि हम मुंबई इंडियंस टीम के साथ कल एक मुआहिदा(समझौता) करने वाले हैं जिस में ये बात शामिल की जाएगी कि एसोसेएश‌ण की जानिब से जिस शख़्स पर पाबंदी आइद करदिया जाएगा वो हमारे अहाता में दाख़िल नहीं होसकेगा ।

ये क़ानून किसी एक शख़्स के लिए मख़सूस नहीं है । दलाल ने बताया कि हम ने हर मुताल्लिक़ा शख़्स को इस ताल्लुक़ से खबर देदी है जिन में आई पी एल के हुक्काम और टीम मालकीयन भी शामिल हैं । इस फैसले के बाद सब को पाबंदी से मुताल्लिक़ वाक़िफ़ करवा दिया गया है ।

दूसरे जवाइंट सेक्रेटरी पी वे शेट्टी ने इस मसले पर मज़ीद किसी तबादला ख़्याल से इनकार करदिया और कहा कि जो पाबंदी आइद किया गया था वो हनूज़ बरक़रार है । बॉलीवुड सुपर स्टार शाहरुख ख़ान पर मुंबई क्रिकेट एसोसेएश‌ण के अहाते बिशमोल वानखेडे़ स्टेडियम में दाख़िला पर पाँच साल तक पाबंदी आइद करदिया गया था ।

ये पाबंदी आँजहानी लीडर विलास राव‌ देशमुख की क़ियादत वाली एसोसेएश‌ण की म‌नेजिंग कमेटी ने आइद किया था । मुंबई इंडियंस के ख़िलाफ़ कोलकता नाईट रायडरस की एक मैच में कामयाबी के बादशाह रुख़ खाएँ एक सेक्योरिटी अहलकार से उलझ पड़े थे जिस के बाद उन पर ये पाबंदी आइद किया गया था ।

शाहरुख ख़ान ने ताहम कहा कि उन्होंने सेक्योरिटी स्टाफ़ से ग़लत रवैया इख़तियार नहीं किया था और सिर्फ़ उस वक़्त रद्द-ए-अमल का इज़हार किया था जब उनके बच्चों के बिशमोल दूसरे बच्चों के साथ भी इस अमला ने बदसुलूकी की थी । ताहम आई पी एल के सदर नशीन राजीव शुक्ला ने फ़ौरी तौर पर कहा था कि मुंबई क्रिकेट एसोसेएश‌ण की जानिब से शाहरुख पर जो पाबंदी आइद किया गया था इस पर बी सी सी आई फैसला करेगा ।

उन्होंने कहा कि रियासती इदारे सिफ़ारिश करसकते हैं और क़तई फैसला बी सी सी आई का होगा । बोर्ड में इस पर ग़ौर होगा । इस दौरान मालूम हुआ है कि मुंबई क्रिकेट एसोसेएश‌ण में सेक्योरिटी अहलकारों से कहा गया है कि वो शाहरुख ख़ान को जारिया साल आई पी एल में स्टेडियम में दाख़िल होने की इजाज़त ना दें ।

TOPPOPULARRECENT