Monday , December 18 2017

शाहरुख ख़ान‌ केख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज

मुंबई। मुंबई की पुलिस ने आज अंजाने जुर्म का एक मुक़द्दमा बाली वुड अदाकार शाहरुख ख़ान‌ और दुसरे तीन लोगों के ख़िलाफ़ उन की मुंबई क्रिकेट एसोसी एष‌ण के ओहदेदारों केसाथ वान्खेडे़ स्टेडीयम में तकरार में शामिल‌ होने के सिलसिले में दर्ज

मुंबई। मुंबई की पुलिस ने आज अंजाने जुर्म का एक मुक़द्दमा बाली वुड अदाकार शाहरुख ख़ान‌ और दुसरे तीन लोगों के ख़िलाफ़ उन की मुंबई क्रिकेट एसोसी एष‌ण के ओहदेदारों केसाथ वान्खेडे़ स्टेडीयम में तकरार में शामिल‌ होने के सिलसिले में दर्ज कर लिया।

एक आई पी एस ओहदेदार ने कहा कि मरीन ड्राईव पुलिस स्टेशन में शाहरुख ख़ान‌ और दूसरों के ख़िलाफ़ विकास दलवी की शिकायत पर एक मुक़द्दमा दर्ज कर लिया गया है।

वो वान्खेडे़ स्टेडीयम में तय सेक्युरीटी गार्ड है जिस से अदाकार शाहरुख ख़ान‌ ने हाथापाई की है। इस से पहले आज असेंबली सदस्य‌ जवाइंट सेक्रेटरी नितीन दलाल मैरीन ड्राईव पुलिस स्टेशन से शाहरुख ख़ान‌ के ख़िलाफ़ संपर्क‌ कर चुके थे।

वो कोलकता नाईट रायडर्स के मददगार‌ मालिक भी हैं। दूसरे लोगों ने भी इस वाक़िया के सिलसिले में पुलिस स्टेशन से संपर्क‌ किया। पुलिस ओहदेदार ने कहाकि शाहरुख ख़ान‌ और उन के ख़िलाफ़ क़ानून ताअज़ीरात-ए-हिंद की दफ़ा 323 के तहत जो रज़ा काराना तौर पर ज़ख़मी करदेने केलिए सज़ा के बारे में है और दफ़ा 504 दानिस्ता तौहीन जिस का मक़सद गुस्सा दिलाना और शांती खत्म करना हो, मुक़द्दमा दर्ज किया गया है।

दलवी की शिकायत पर कार्रवाई करते हुए पुलिस ने इस‌ वाक़िया की तहक़ीक़ात कि शुरुआत कि और दलाल और दलवी के ब्यानात पुलिस स्टेशन में दर्ज करते हुए शाहरुख ख़ान‌ और साथीयों के ख़िलाफ़ मुक़द्दमा भी दर्ज कर लिया गया। ये कार्रवाई 2 घंटे जारी रही। इसा समझा जाता है कि ब्यानात के लिए ओर‌ चंद लोगों को बुलाया जाएगा।

मुक़द्दमा शाहरुख ख़ां और तीन नामालूम लोगों के ख़िलाफ़ दर्ज किया गया है।

TOPPOPULARRECENT