Monday , January 22 2018

दाऊद इब्राहिम ने दी शाहरुख़ खान को धमकी

मुंबई 23 दिसंबर: अदालत में बयान देने पर अदाकारा प्रीति जिंटा की सताइश करते हुए जबके उसे अंडरवर्ल्ड की धमकीयां वसूल हो रही थीं, मुंबई के साबिक़ पुलिस कमिशनर ऐम एन सिंह ने कहा कि इस के बरअक्स अदाकार शारुख खान माफ़िया के ख़िलाफ़ किसी किस्म की अपनी शिकायत पर क़ायम नहीं रहे।

उन्होंने कहा कि तमाम लोग अदालत में अपने बयान पर क़ायम नहीं रहते। क्युंकि बेरहम गैंगस्टर और दहश्तगर्द उन्हें धमकीयां देते हैं। उन्होंने इल्ज़ाम आइद किया कि शाहरुख ख़ान को भी अंडरवर्ल्ड डॉन दाऊद इबराहीम ने धमकी दी थी। अदाकार शाहरुख ख़ान ने कहा कि उनके बयान को तोड़-मरोड़ कर के पेश किया गया है।

उन्होंने ऐसी कोई बात नहीं की है जिस पर उन्हें माज़रत ख़्वाही करनी पड़े। या वो ऐसे मौकुफ़ में नहीं है कि वो अपने बयान की वज़ाहत करें।उन्होंने कहा कि 25 साल तक वो अवाम के मुहब्बत के मर्कज़ बने रहे हैं। मुल्क के हर एक गोशे से उन्हें अपने चाहने वालों के पैग़ामात मिलते थे और अब वाट्स अप और समाजी मीडिया पर पैग़ामात मिलते हैं। अगर मेरी कोई फ़िल्म रोक दी जाये तो मुझे बहुत दुख होता है। 2 नवंबर को अदाकार की उम्र 50 साल हो गई। मैंने अपना ख़्याल ज़ाहिर कर दिया। इस पर मुझे किसी से माज़रत ख़्वाही करने की ज़रूरत नहीं है हालाँकि मेरे बयान को तोड़-मरोड़ कर अवाम को गुमराह करने की कोशिश की जा रही है।

TOPPOPULARRECENT