Monday , December 18 2017

शाहरुख ख़ान नशे में थे ?

आई पी एल मैच के दौरान बी सी सी आई ओहदेदार से बदतमीज़ी करने वाले शाहरुख ख़ान के बारे में बताया गया है कि वो उस वक़्त नशे में धुत थे । बहरहाल इस मुआमला/ मामले पर अभी मज़ीद (ज़्यादा) कोई पेशरफ़त नहीं हुई है जबकि वानखेडे़ स्टेडीयम में शाहरुख के

आई पी एल मैच के दौरान बी सी सी आई ओहदेदार से बदतमीज़ी करने वाले शाहरुख ख़ान के बारे में बताया गया है कि वो उस वक़्त नशे में धुत थे । बहरहाल इस मुआमला/ मामले पर अभी मज़ीद (ज़्यादा) कोई पेशरफ़त नहीं हुई है जबकि वानखेडे़ स्टेडीयम में शाहरुख के ताहयात दाख़िला ( प्रवेश) पर पाबंदी के बारे में भी तस्वीर वाज़िह नहीं हुई है ।

फ़िल्म अदाकारों को अब नशा करने की आदत कुछ ज़्यादा ही हो गई है । कुछ माह क़ब्ल ( पहले) सैफ अली ख़ान ने भी मुंबई के ताज महल होटल में जुनूबी अफ़्रीक़ा के एक ताजिर ( व्यापारी) को हालत नशा में नाक पर घूंसा रसीद कर दिया था ।

कोलकता नाईट रायडर्स जिसे फ़िलहाल टूर्नामेंट से बाहर हो जाने का अंदेशा था लेकिन मैच के जीतने से मज़कूरा (उक़्त) टीम आई पी एल की पसंदीदा टीम बन गई। जिससे टीम के कंवेनर शाहरुख ख़ान का ख़ुशी से पागल हो जाना फ़ित्री था। इस वाक्ये ( घटना) के वक़्त उन की अहेलिया ( बिवी/पत्ती) गौरी ख़ान मौजूद नहीं थीं।

TOPPOPULARRECENT