Sunday , December 17 2017

शाह अबदुल्लाह की 1400 मेहमानों को हज की दावत

ख़ादिमुल हरमैन शरीफैन अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ की दावत के तहत दुनिया भर से 1400 मुसलमानों को फ़रीज़ा हज की अदायगी के लिए ख़ुसूसी तौर पर मदऊ किया गया है। इस अमर का एलान वज़ीर इस्लामी उमूर शेख़ सालेह बिन अबदुल अज़ीज़ की तरफ़ से किया

ख़ादिमुल हरमैन शरीफैन अबदुल्लाह बिन अबदुलअज़ीज़ की दावत के तहत दुनिया भर से 1400 मुसलमानों को फ़रीज़ा हज की अदायगी के लिए ख़ुसूसी तौर पर मदऊ किया गया है। इस अमर का एलान वज़ीर इस्लामी उमूर शेख़ सालेह बिन अबदुल अज़ीज़ की तरफ़ से किया गया है, जो कि ख़ुद इस ख़ुसूसी प्रोग्राम के लिए निगरान आम हैं।

ख़ादिमुल हरमैन अल शरफ़ैन की तरफ़ से ख़ुसूसी तौर पर मुताल्लिक़ा इदारों को हिदायात दी गईं कि इस मुआमले में दुनिया भर से आने वाले आज़मीने हज्ज का ख़ास ख़्याल रखा जाए।

सऊदी अरब की तरफ़ से जारी कर्दा इस प्रोग्राम में दुनिया के तमाम बड़े, छोटे ममालिक से मेहमान पहुंच रहे हैं। सऊदी अरब की तरफ़ से जारी कर्दा ख़ुसूसी प्रोग्राम के तहत दुनिया भर से फ़रीज़ा हज अदा करने वालों की तादाद 22,000 है, जबकि गुज़िश्ता बरस वजूद में आने वाले मुल्क जुनूबी सूडान से 100 मुस्लिम मर्द और औरतों के हिस्से में ये एज़ाज़ आया।

TOPPOPULARRECENT