Tuesday , December 19 2017

शाह इनायत गंज और लंगर हौज़ वाक़ियात के मुल्ज़िमीन केख़िलाफ़ मुक़द्दमा दर्ज

हैदराबाद । 24 नवंबर ( सियासत न्यूज़) शाह इनायत गंज और लंगर हौज़ पुलिस ने अश्रार के हमलों में ज़ख़मी दो मुस्लिम नौजवानों की शिकायत पर आज रात मुक़द्दमात दर्ज करलिए । तफ़सीलात के बमूजब लंगर हौज़ पुलिस ने मुहम्मद अतीक़ साकन अहमद नगर गोलकुंडा

हैदराबाद । 24 नवंबर ( सियासत न्यूज़) शाह इनायत गंज और लंगर हौज़ पुलिस ने अश्रार के हमलों में ज़ख़मी दो मुस्लिम नौजवानों की शिकायत पर आज रात मुक़द्दमात दर्ज करलिए । तफ़सीलात के बमूजब लंगर हौज़ पुलिस ने मुहम्मद अतीक़ साकन अहमद नगर गोलकुंडा को कल रात नामालूम अश्रार ने हमला करके नक़द रक़म छीन ली थी ।

इस नौजवान ने लंगर हौज़ पुलिस से शिकायत दर्ज करवाई थी और पुलिस ने इस शिकायत के पसेपर्दा हक़ायक़ जानने के बहाने नौजवान से घंटों तक पूछगिछ की और इस केस को ग़लत क़रार देने की मुबय्यना तौर पर कोशिश की । लंगर हौज़ पुलिस ने दफ़ा 392 के तहत एक मुक़द्दमा दर्ज किया है। दूसरी तरफ़ शाह इनायत गंज पुलिस ने 17 नवंबर को अश्रार के हमलों में ज़ख़मी राशिद ख़ान की शिकायत पर बिलआख़िर एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है ।

वाज़िह रहे कि इस नौजवान को पुलिस ने कल 4 घंटे तक पुलिस स्टेशन में पूछगिछ की और इस नौजवान से कई तरह के सवालात किए गए । पुलिस ने इस नौजवान की गाड़ी और मोबाईल फ़ोन भी ज़बत करलिया था। इन्सपैक्टर शाह इनायत गंज मिस्टर गुरु राघवीनदरा ने बताया कि इस शिकायत की मुकम्मल तहक़ीक़ात के बाद उन्हों ने दफ़ा 4 324 r/w के तेहत एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया ।

TOPPOPULARRECENT