Monday , December 18 2017

शाह सलमान के पॉलिसी एजेंडा का एलान

सऊदी अरब के फ़रमांरवा शाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ ने अपनी दाख़िला और ख़ारिजा पॉलिसी से मुताल्लिक़ एजेंडे का एलान किया है और इस अज़म का इज़हार किया है कि वो मुकम्मल और मुतवाज़िन तरक़्क़ी के लिए काम करेंगे और अरब और इस्लामी निस्बुल ऐन का द

सऊदी अरब के फ़रमांरवा शाह सलमान बिन अब्दुल अज़ीज़ ने अपनी दाख़िला और ख़ारिजा पॉलिसी से मुताल्लिक़ एजेंडे का एलान किया है और इस अज़म का इज़हार किया है कि वो मुकम्मल और मुतवाज़िन तरक़्क़ी के लिए काम करेंगे और अरब और इस्लामी निस्बुल ऐन का दिफ़ा करेंगे।

शाह सलमान ने मंगल को एक नशरी तक़रीर में अपने एजेंडे के ख़दोख़ाल ब्यान किए हैं। उन्हों ने कहा कि हमारा मुल्क ठोस तरीक़े से तरक़्क़ी की राह पर गामज़न है और वो सऊदी ममलकत के तासीसी उसोलों पर यक्सूई के साथ अमल पैरा रहेंगे। उन्हों ने कहा कि हम पूरे ममलकत में मुकम्मल और मुतवाज़िन तरक़्क़ी के लिए काम करेंगे।

तमाम शहरीयों के लिए इंसाफ़ के हुसूल की ग़रज़ से इक़दामात करेंगे और इस ज़िमन में एक शहरी से दूसरे शहरी और एक ख़ित्ते से दूसरे ख़ित्ते के दरमयान कोई फ़र्क़ रवा नहीं रखा जाएगा। शाह सलमान ने कहा कि उन्हों ने वज़ारते दाख़िला को हिदायत दी है कि इलाक़ाई गवर्नरों को अपने शहरीयों की बात सुननी चाहिए।

उन्हों ने वाज़ेह किया कि उन की हुकूमत मुआशरती तक़सीम की वजूह का सुराग़ लगाएगी और उन से निमटेगी और उन इम्तियाज़ात का ख़ात्मा करेगी जिन की वजह से पूरे मुल्क के इत्तिहाद को ख़तरा लाहक़ है।

TOPPOPULARRECENT