शिंदे आदर्श घोटाला के मुल्ज़िम? दर्ख़ास्त पर बॉम्बे हाइकोर्ट की समाअत

शिंदे आदर्श घोटाला के मुल्ज़िम? दर्ख़ास्त पर बॉम्बे हाइकोर्ट की समाअत
बॉम्बे हाइकोर्ट ने कहा है कि एक समाजी कारकुन की जानिब से दाख़िल करदा दर्ख़ास्त की गई समाअत की जाएगी जहां अदालत से ये ख़ाहिश की थी कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे को भी आदर्श हाउसनग सोसाइटी घोटाला में बतौर एक मुल्ज़िम शाम

बॉम्बे हाइकोर्ट ने कहा है कि एक समाजी कारकुन की जानिब से दाख़िल करदा दर्ख़ास्त की गई समाअत की जाएगी जहां अदालत से ये ख़ाहिश की थी कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे को भी आदर्श हाउसनग सोसाइटी घोटाला में बतौर एक मुल्ज़िम शामिल किया जाये।

बेनामी सौदों पर सी बी आई की जानिब से तहक़ीक़ात भी पूरा करने को पहुंचने वाली हैं। समाजी कारकुन प्रवीण वाटे गावनकर इस बात के ख़ाहिश् मंद‌ हैं कि सुशील कुमार शिंदे को भी मज़कूरा हाउसनग घोटाले में बतौर एक मुल्ज़िम शामिल किया जाये क्योंकि 31 मंज़िला इस मुतनाज़ा इमारत में शिंदे के कई बेनामी फ्लैट्स मौजूद हैं।

वाटे गाव‌नकर की दर्ख़ास्त के मुताबिक़ शिंदे ने आँजहानी मेजर इन् डब्लू खान खोजे को आदर्श सोसाइटी कारकुन नामज़द करने का मश्वरा दिया था। अपनी बात में मज़ीद वज़न पैदा करने केलिए वाटे गावनकर ने साबिक़ एम एलसी कनहीया लाल गिडवानी के एक बयान का भी हवाला दिया जो उन्होंने आदर्श कमीशन के रूबरू हाज़िर होकर दिया था और कहा था कि शिंदे ने खान खोजे को आदर्श सोसाइटी कारकुन नामज़द करने की सिफ़ारिश की थी जबकि खान खोजे के बेटे करण ने कमीशन को बताया कि उनके वालिद ने अपनी वसियत में आदर्श सोसाइटी में उनके फ़्लैट के बारे में कोई तज़किरा नहीं किया है लिहाज़ा सी बी आई को खान खोजे फ़ैमिली और शिंदे के माबैन रवाबित की जांच पड़ताल करनी चाहीए।

उन्होंने मज़ीद कहा कि इस सिलसिले में अनफ़ोरसमेंट डावर कट्टू रेट को भी हरकत में आना चाहिए। दूसरी तरफ़ सी बी आई के वकील हितेन वीनगावनकर ने अदालत को बताया कि आदर्श सोसाइटी के तमाम 103 अरकान के बेनामी सौदों की सी बी आई हनूज़ तहक़ीक़ात कररही है।

Top Stories