Saturday , November 18 2017
Home / Khaas Khabar / शिंदे ने रोकी थी दाउद की जांच- बीजेपी लीडर बने साबिक ब्यूरोक्रेट के इल्ज़ामात

शिंदे ने रोकी थी दाउद की जांच- बीजेपी लीडर बने साबिक ब्यूरोक्रेट के इल्ज़ामात

बी जे पी लीडर और साबिक़ मर्कज़ी दाख़िला सेक्रेटरी आर के सिंह ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे पर संगीन इल्जामात लगाए हैं। उन्होंने इन्किशाफ़ किया है कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने माफ़िया डॉन दाऊद इब्रा

बी जे पी लीडर और साबिक़ मर्कज़ी दाख़िला सेक्रेटरी आर के सिंह ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे पर संगीन इल्जामात लगाए हैं। उन्होंने इन्किशाफ़ किया है कि मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला सुशील कुमार शिंदे ने माफ़िया डॉन दाऊद इब्राहीम के एक क़रीबी पर हाथ डालने से दिल्ली पुलिस को रोका था।

सिंह ने य ये भी इल्जामात लगाया है कि मैच फिक्सिंग में बिज़नस मैन की जांच से रोका था। आर के सिंह ने एक टी वी न्यूज़ चैनल से बातचीत में कहा कि आई पी एल मैच फिक्सिंग में एक बिज़नेसमैन का नाम आ रहा था। ये शख़्स दाऊद का क़रीबी हो सकता था। मगर जब पुलिस ने उसकी जांच करने की पहल की, तो शिंदे इस के दिफ़ा में आ गए।

सिंह ने दावा किया कि वो ऐसी कई मुलाक़ातों में मौजूद थे, जब शिंदे ने दिल्ली पुलिस के काम में मुदाख़िलत की। सिंह के मुताबिक़ शिंदे के दफ़्तर से पुलिस हेडक्वार्टर को दिल्ली के थानों में एस एच ओ की तैनाती तक के हिदायात जाते थे . उन्हों ने दावा किया कि इस के इव्ज़ में रुपये तक लिए गए। उन्होंने ये भी कहा कि अमरीकी खु़फ़ि या एजैंसी एफ़ बी आई को दाऊद के बारे में कोई मालूमात नहीं है। गुज़िश्ता दिनों शिंदे ने दावा किया था कि हिन्दुस्तानी पुलिस एफ़ बी आई के तआवुन से जल्द ही दाऊद को हिन्दुस्तान ले आएगी।

नौकरशाह से लीडर बने आर के सिंह ने यू पी ए और कांग्रेस के वुज़रा पर बदउनवानी के संगीन इल्ज़ामात आइद किए। आर के सिंह ने कहा कि यू पी ए हुकूमत में गवर्नर्नंस नाम की कोई चीज़ नहीं है। एक माह पहले बी जे पी का दामन रोकने वाले सिंह ने इस से पहले वज़ारत-ए-दाख़िला में काम काज के दौरान शिंदे से अपने इख़तिलाफ़ात का भी ज़िक्र किया था।

TOPPOPULARRECENT