Monday , December 11 2017

शिवसेना सरमाई इजलास में अहम अपोज़िशन का किरदार अदा करने तैयार

शिवसेना महाराष्ट्र असेम्बली के सरमाई इजलास में जिस का आग़ाज़ 8दिसम्बर‌ से हो रहा है अहम अपोज़िशन का किरदार अदा करेगी। पार्टी के क़ाइद संजय रावत ने आज कहा कि उन्हें उन की पार्टी और बी जे पी के दरमियान बातचीत की कोई इत्तेला नहीं है। शिव

शिवसेना महाराष्ट्र असेम्बली के सरमाई इजलास में जिस का आग़ाज़ 8दिसम्बर‌ से हो रहा है अहम अपोज़िशन का किरदार अदा करेगी। पार्टी के क़ाइद संजय रावत ने आज कहा कि उन्हें उन की पार्टी और बी जे पी के दरमियान बातचीत की कोई इत्तेला नहीं है। शिवसेना अपोज़िशन पार्टी है और आइन्दा सरमाई इजलास में हुकूमत का मुक़ाबला करेगी।

असेम्बली में क़ाइद अपोज़िशन एकनाथ शिंदे रियासत गीर दौरे पर है और मुख़्तलिफ़ महाज़ों पर हुकूमत पर तन्क़ीद कररहे हैं। शिवसेना के 63अरकान हैं और अपोज़िशन पार्टी के किरदार केलिए ये तादाद काफ़ी है। रावत ने कहा कि अरकाने असेम्बली सदर पार्टी अवध्यु ठाकरे की हिदायत के मुताबिक़ काम करेंगे।

शिवसेना के पास कई मसाइल जैसे नज़म‍-ओ‍-ज़ब्त काश्तकारों की ख़ुदकुशीयाँ बर्क़ी तवानाई का बोहरान और रियासत के कई इलाक़ों में क़हत जैसे हालात हैं। शिवसेना क़ाइदीन इन तमाम को मव‌सर अंदाज़ में उजागर करेंगे।

TOPPOPULARRECENT