शीना बोरा क़तल केस के मुल्ज़िमीन अदालती तहवील में

शीना बोरा क़तल केस के मुल्ज़िमीन अदालती तहवील में
Click for full image

मुंबई: शीना बोरा क़त्ल केस में गिरफ़्तारी और 15 यौम तक पुलिस तहवील में पूछताछ के बाद आज मुक़ामी अदालत ने असल मुल्ज़िमा इंदिरानी मुख़‌र्जी और उनके ड्राईवर श्याम राय को 21 सितंबर तक अदालती तहवील में दे दिया। जबकि एक मुल्ज़िम संजीव खन्ना को अदालत में पेश करते हुए पुलिस उन्हें कोलकता ले गई है।

स्पेशल पब्लिक प्रोसिक्युटर वीबठो भगडे ने इंदिरानी और राय को अदालती तहवील में देने की दरख़ास्त की और अदालत को बताया कि संजय खन्ना को तहक़ीक़ात के सिलसिले में आज सुबह कोलकता ले गए हैं। बादअज़ां उन्हें अदालत में पेश नहीं जा सकता जिस पर मजिस्ट्रेट ने पुलिस से कहा कि अदालत में कल खन्ना को पेश किया जाये।

मज़कूरा मुल्ज़िमीन को पुलिस तहवील की मोहलत आज ख़त्म हुई। क़ब्लअज़ीं इस्तिग़ासा ने अदालत में ये शिकायत की थी और तहक़ीक़ात में इंदिरानी तावुन नहीं कर रही है वो सख़्त-जान साबित हो रही है और क़तल केस में गुमराह कुन बयानात दे रही है जिस पर बांद्रा मेट्रो पोलिटेन मजिस्ट्रेट कोर्ट ने मुल्ज़िमीन की पुलिस तहवील में आजत तक के लिए तौसीअ दी थी।

मक़्तूला शीना बोरा की वालिदा इंदिरानी को कल इलाक़ा वर्ली में उनकी क़ियामगाह ले जा कर क़तल केस से मुताल्लिक़ बाज़ शकूक-ओ-शुबहात के बारे में पूछ ताझ की गई बादअज़ां उन्हें ख़ार पुलिस स्टेशन मुंतक़िल कर दिया गया|

Top Stories