Saturday , November 18 2017
Home / Crime / शीना बोरा क़त्ल केस के मुल्ज़िमीन की अदालत में हाज़िरी

शीना बोरा क़त्ल केस के मुल्ज़िमीन की अदालत में हाज़िरी

मुंबई: शीना बोरा क़तल केस के तमाम मुल्ज़िमीन इंदिरानी मुख‌र्जी, संजीव खन्ना और श्याम राय की पुलिस तहवील आज ख़त्म होजाने पर अदालत में दुबारा पेश कर दिया गया। पुलिस ने मज़ीद पूछताछ के लिए तहवील में तौसी की दरख़ास्त की है। अदालत ने मुल्ज़िमीन को 7 सितंबर तक पुलिस तहवील में दे दिया।

मुंबई पुलिस ने बताया कि कम्पयूटर ग्राफ़िक से शीना बोरा की खोपड़ी को मिलाकर तजज़िया किया गया जोकि ज़िला राय गढ़ के जंगल से बरामद की गई थी। ताहम पुलिस ने इस केस में मीडिया की मुमताज़ शख़्सियत पीटर मुख़‌र्जी को हुनूज़ क्लीनचिट (बेक़सूर) नहीं दी है। क़ब्लअज़ीं इंदिरानी और उनके साबिक़ शौहर संजीव खन्ना और साबिक़ ड्राईवर शिया मोर राय को अप्रैल 2012 में शीना के क़त्ल और नाश को ठिकाना लगा देने के इल्ज़ाम में गिरफ़्तार कर लिया गया था।

एक सीनियर पुलिस ऑफीसर ने बताया कि अगर पीटर मुख़‌र्जी मज़कूरा क़त्ल केस में मुल्ज़िम नहीं है लेकिन ख़ार पुलिस स्टेशन कल तीसरी मर्तबा पूछताछ की गई। अलावा अज़ीं इंदिरानी और पीटर के मालीयाती मुआमलतों की तहक़ीक़ात की जा रही हैं। उन्होंने बताया कि शीना की नाश जिस कार में राय गढ़ मुंतक़िल की गई थी, एक के बाद एक 3 अफ़राद ने ख़रीदा था और तीसरे शख़्स का भी पता चला लिया गया है।

इंदिरानी और संजीव खन्ना की दुख़तर वेधी जिसे पीटर मुख‌र्जी ने मुतबन्ना बनालिया है, कल पहली मर्तबा पुलिस स्टेशन आकर अपना बयान रिकार्ड करवाई। पुलिस ने जुमेरात के दिन ये दावा किया था कि इंदिरानी ने शीना के क़तल का इक़बाल-ए-जुर्म कर लिया है।

TOPPOPULARRECENT