Saturday , December 16 2017

शीया मजलिस पर फायरिंग, पाँच हलाक

सऊदी वज़ाराते दाख़िला ने तसदीक़ की है कि मशरिक़ी सूबे में शीया मजलिस पर एक मुसल्लह शख़्स की फायरिंग से पाँच अफ़राद हलाक हुए हैं। जवाबी कार्रवाई में पुलिस ने हमला आवर को हलाक कर दिया है।

सऊदी अरब के शहर अल क़तीफ़ में जुमा सोला अक्तूबर की शाम में होने वाली मजलिस पर एक नामालूम मुसल्लह हमला आवर की फायरिंग से कम अज़ कम पाँच अफ़राद हलाक हुए हैं। उनमें एक ख़ातून भी शामिल है।

अल क़तीफ़ शहर के इलाक़े सिहत में जुमे की शाम में शीया मजलिस एक हाल में जारी थी कि ये हमला किया गया। पुलिस के मुताबिक़ मुसल्लह शख़्स ने अली मस्जिद के हाल में दाख़िल हो कर अचानक फायरिंग शुरू कर दी और इस की फायरिंग से हाल में मौजूद नो अफ़राद ज़ख़्मी भी हुए।

ये हमला जुमे की शाम मुक़ामी वक़्त के मुताबिक़ सात बजे किया गया। सऊदी वज़ाराते दाख़िला ने इस की तसदीक़ की है कि मजलिस के मुक़ाम पर मुतैइन मुक़ामी पुलिस ने बरवक़्त कार्रवाई करते हुए जवाबी फायरिंग में नौजवान हमला आवर को हलाक कर दिया।

सऊदी सरकारी टेलीविज़न ने मजलिस पर हमला करने वाले क़ातिल की उम्र बीस बरस के क़रीब बताई है। पुलिस ने हमले के बाद तफतीशी अमल भी शुरू कर दिया है। इस अमल के दौरान पुलिस ने हमले में मुलव्वस होने के शुबे में दो अफ़राद को गिरफ़्तार भी किया है।

TOPPOPULARRECENT