Tuesday , December 12 2017

शुमाली अंडमान में भंवर तूफ़ान का ख़तरा

हैदराबाद के अक्सर मुक़ामात पर ज़बरदस्त बारिश हुई जो महाराष्ट्रा के विदुर भा ज़ोन पर हवा के दबाओ में शदीद कमी का नतीजा होसकता है।

हैदराबाद के अक्सर मुक़ामात पर ज़बरदस्त बारिश हुई जो महाराष्ट्रा के विदुर भा ज़ोन पर हवा के दबाओ में शदीद कमी का नतीजा होसकता है।

इस दौरान महकमा-ए-मौसीमीयत ने पेश क़ियासी की हैके आइन्दा तीन दिन के दौरान आंध्र प्रदेश रायलसीमा और तेलंगाना के कई इलाक़ों मनी औसत या हल्की और कहीं कहीं मूसलाधार बारिश भी होसकती है।

महकमा-ए-मौसीमीयत के ज़राए ने कहा कि शुमाली अंडमान के समुंद्र में सुबह 5.30 बजे हवा के दबाओ में ज़बरदस्त कमी हुई और सुबह 8.30 बजे तक मशरिक़ी पोर्टब्लेयर के क़रीब दबाओ में इज़ाफ़ा हुआ जिस से भंवर बन रहा है जो तेज़ी के साथ शुमाली मग़रिबी सिम्त पेशरफ़त कररहा है।

तवक़्क़ो हैके इस सूरत-ए-हाल में आइन्दा 24 घंटों के दौरान शदीद हवा होगी जिस से तूफ़ान बादोबारां का ख़तरा लाहक़ होजाएगा । इस मौसमी तबदीली के असर से साहिली आंध्र प्रदेश रायलसीमा और तेलंगाना में आइन्दा तीन दिन के दौरान बारिश होसकती है।

महकमा-ए-मौसीमीयत ने कहा है कि आइन्दा चार दिन के दौरान बारिश के इमकानात में इज़ाफ़ा होगा। इस दौरान आंध्र यूनीवर्सिटी में शोबा मौसमियात-ओ-समुंद्री उलूम के प्रोफेसर एस एस वि एस रामा कृष्णा ने कहा हैके ख़लीज बंगाल और अतराफ़ के इलाक़ों में बादलों का जमा होना अगरचे तूफ़ान बादोबारां का इशारा देता है लेकिन तूफ़ान कहाँ आएगा ये कहना फ़िलहाल क़बल अज़ वक़्त होगा। उन्होंने कहा कि चहारशंबा से तूफ़ानी बादोबारां के अमल में शिद्दत पैदा होगी और 10 अक्टूबर तक तूफ़ान आसकतान है लेकिन इस के असर से आंध्र और तेलंगाना में मूसलाधार बारिश होगी।

TOPPOPULARRECENT