Thursday , December 14 2017

शुमाली इराक़ में ख़ुदकुश बम हमला 9 पुलिस मुलाज़िमीन हलाक

एक ख़ुदकुश बम बर्दार ने शुमाली इराक़ में 9 कुर्द मुलाज़मीन पुलिस को हलाक कर दिया। ज़िले के एक सरकारी ओहदेदार और डाक्टर ने कहा कि ख़ुदकश बम बर्दार ने पुलिस की तीन गाड़ियों के क़ाफ़िला के क़रीब क़स्बा तज़ख़रमतो में अपनी कार को धमाके से उड़ा दिय

एक ख़ुदकुश बम बर्दार ने शुमाली इराक़ में 9 कुर्द मुलाज़मीन पुलिस को हलाक कर दिया। ज़िले के एक सरकारी ओहदेदार और डाक्टर ने कहा कि ख़ुदकश बम बर्दार ने पुलिस की तीन गाड़ियों के क़ाफ़िला के क़रीब क़स्बा तज़ख़रमतो में अपनी कार को धमाके से उड़ा दिया, जिससे 9 ओहदेदार ज़ख़मी होगए। ज़िला के सरकारी ओहदेदार शालाल बाबिन ने कहा कि एक डाक्टर और पुलिस ओहदेदार ने भी महलुकीन् की तादाद की तौसीक़ की है।

ये क़स्बा शुमाली इराक़ के उस इलाक़े का एक हिस्सा है जहां कुर्द तीन सूबों पर मुश्तमिल ख़ुद इख़तियार इलाक़ा क़ायम करना चाहते हैं, जिस पर इराक़ की मर्कज़ी हुकूमत को सख़्त एतराज़ है। सिफ़ारतकारों के मुताबिक इस इलाक़े के बारे में तनाज़ा मुलक के तवील मुद्दती इस्तिहकाम के लिए अहम खतरों में से एक है। ताज़ा तरीन बेचैनी के दौरान जुलाई में 720 से ज़्यादा अफ़राद हलाक होगए, जिस की वजह से ये महीना इराक़ में तशद्दुद के उरूज के दौर में मोहलिक तरीन महीना बिन गया है।
सरकारी ओहदेदार तशद्दुद के ख़ातमे से क़ासिर हैं।

कुर्द तीन मुमालिक ईरान, तुर्की और इराक़ में मुनक़सिम हैं और उनकी आबादी तीनों मुमालिक की सरहदों से मुत्तसिल इलाक़ों में अक्सरियत में है। कुर्द चाहते हैं कि तीनों मुमालिक की कुर्द आबादी वाले इलाक़ों को मुत्तहिद करके आज़ाद कुर्दिस्तान ममलकत क़ायम की जाये, लेकिन तीनों मुमालिक में से कोई भी उनके इस मुतालिबे को तस्लीम करने आमादा नहीं है, जिसकी वजह से कुर्द अक्सरियत वाले तुर्की, ईरान और इराक़ के इलाक़ों में मुस्तक़िल बुनियाद पर शोरिश का सिलसिला जारी है।

TOPPOPULARRECENT