शुमाल मशरिक़ी अमरीका में तूफ़ान सेंडी से आम ज़िंदगी मुतास्सिर

शुमाल मशरिक़ी अमरीका में तूफ़ान सेंडी से आम ज़िंदगी मुतास्सिर
अमरीका के ग़नजान आबादी वाले मशरिक़ी साहिली इलाक़े के लाखों शहरीयों ने ख़ुद को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल करते हुए हलाकत ख़ेज़तूफ़ान सेंडी का सामना करने की तैय्यारी करली है जो 11 फ़ीट बुलंद लहरें लाएगा जिस के बारे में पेश क़िया

अमरीका के ग़नजान आबादी वाले मशरिक़ी साहिली इलाक़े के लाखों शहरीयों ने ख़ुद को महफ़ूज़ मुक़ामात पर मुंतक़िल करते हुए हलाकत ख़ेज़तूफ़ान सेंडी का सामना करने की तैय्यारी करली है जो 11 फ़ीट बुलंद लहरें लाएगा जिस के बारे में पेश क़ियासी करने वालों का कहना है कि न्यूयार्क, बोस्टन और न्यूजर्सी जैसे शहरों को ज़द में लेगा।

हुक्काम ने नॉर्थ कैरोलीना से कनकटीकट तक एमरजैंसी का ऐलान कर रखा है जबकि भयानक तूफ़ान ने दो दीगर मौसमी तग़य्युरात के साथ टकराव के अमल में बहर-ए-औक़ियानूस तक पेश क़दमी करली है, जो उसे अमरीका को निशाना बनाने वाले अब तक के एक निहायत हलाकत ख़ेज़ तूफ़ान में तबदील कर सकता है।

स्कूलस, मॉल्स, सूपर स्टोरस और हत्ता कि स्टाक ऐक्स चेंजस ने भी बंद की नोटिसें लगा दी हैं। बोस्टन, वाशिंगटन और बॉल्टीमोर ने भी स्कूलस बंद करदिए हैं। सेंडी जो कैटिगरी 1 वाला तूफ़ान है और 120 कीलो मीटर फ़ी घंटा की रफ़्तार से हवाएं चलाता है,

पहले ही करीबी जज़ाइर में 65 जानें ले चुका है, जिस के बाद उस की पेशक़दमी शुमाली सिम्त होने लगी। महकमा-ए-मौसीमीयत की ताज़ा रिपोर्टस के मुताबिक़ ये तूफ़ान न्यूयार्क सिटी के महिज़ 684 कीलो मीटर जुनूब। मशरिक़ में है और 23 कीलोमीटर फ़ी घंटा की रफ़्तार से बढ़ रहा है।

Top Stories