Friday , April 27 2018

शॊऎब् मलिक को एक और मौक़ा दिए जाने का इमकान

कराची । 31जनवरी ( एजैंसीज़ ) पाकिस्तानी स्लैक्शन कमेटी ने तवील ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के बाद साबिक़ कप्तान और ऑल राउंडर शुऐब मलिक को एक और मौक़ा देने का फ़ैसला किया ही। इंगलैंड के ख़िलाफ़ वन डे सीरीज़ में वापसी के साथ शुऐब मलिक को सेंट्रल कंट्

कराची । 31जनवरी ( एजैंसीज़ ) पाकिस्तानी स्लैक्शन कमेटी ने तवील ग़ौर-ओ-ख़ौज़ के बाद साबिक़ कप्तान और ऑल राउंडर शुऐब मलिक को एक और मौक़ा देने का फ़ैसला किया ही। इंगलैंड के ख़िलाफ़ वन डे सीरीज़ में वापसी के साथ शुऐब मलिक को सेंट्रल कंट्रैक्ट भी दिया जा रहा है जब कि अदनान अकमल पर भी मुकम्मल एतिमाद ज़ाहिर किया गया ही।

चीफ़ स्लैक्टर मुहम्मद इलयास कल लाहौर से दुबई रवाना हो रहे हैं वो कप्तान मिसबाह-उल-हक़ और कोच मुहसिन ख़ान से टीम इंतिख़ाब पर फ़ैसलाकुन मुशावरत करेंगी। 29 साला शुऐब मलिक श्रीलंका और बंगला देश के ख़िलाफ़ सीरीज़ में नुमायां कारकर्दगी दिखाने में नाकाम रहे थी। गुज़श्ता हफ़्ता उन्हों ने पैंटा गूलर कप में पंजाब की नुमाइंदगी करते हुए सैंचरी स्कोर की और सिलेक्टरों की तवज्जा हासिल की है 32टसट मैं606 रंज़ और 21 विकटें जबकि 200वनडे में223 रंज़ और 139 विकटें हासिल करने वाले शुऐब मलिक के मुताल्लिक़ इत्तिलाआत थीं कि उन्हें पाकिस्तानी टीम और सेंट्रल कंट्रैक्ट से बाहर कर दिया जाएगा।

तजरबाकार ऑल राउंडर अबदूर्रज़्ज़ाक़ सेंट्रल कंट्रैक्ट के साथ साथ टीम में भी जगह बनाने में नाकाम रहे हैं। नौजवान हम्माद आज़म भी सेंट्रल कंट्रैक्ट की फ़हरिस्त से बाहर होंगी। श्रीलंका और बंगला देश की वन डे सीरीज़ में हिस्सा लेने वाले विकेट कीपर सरफ़राज़ अहमद को बैटिंग में नाकामी की वजह से ख़ारिज करके अदनान अकमल को आज़माया जाएगा। वन डे मैचों में दोनों सिरे से नई गेंद इस्तिमाल होगी। नई गेंद के बेहतर इस्तिमाल के लिए मुहम्मद ख़लील का नाम ज़ेर-ए-ग़ौर है ताहम इमकान है कि बाएं हाथ के फ़ासट बोलर वहाब रियाज़ को तर्जीह दी जाएगी। पाकिस्तान और इंगलैंड के दरमयान3फरवरी को पहला वन डे शेख़ जै़द स्टेडीयम अबोज़बी में खेला जाय गा।टसट सीरीज़ के इख़तताम पर बैटस्मैन अज़हर अली और ओपनर तौफ़ीक़ उम्र वापिस आजाऐंगी। फ़ासट बोलर मुहम्मद तलहा बदस्तूर इन फिट हैं उन की जगह शाहिद ख़ान आफ़रीदी और सुहेल तनवीर लें गी।

पाकिस्तान टीम टसट सीरीज़ की तरह वन डे सीरीज़ में भी अपने स्पिन्नरज़ पर इन्हिसार करे गी। सईद अजमल,मुहम्मद हफ़ीज़ और शाहिद आफ़रीदी पर मुश्तमिल असपन बौलिंग इंग्लिश बैटस्मैनों की मुश्किलात में मज़ीद इज़ाफ़ा करेगा। सिलेक्टर्स वनडे और टवन्टी।0 के लिए एक ही टीम मुंतख़ब करेंगी। 4 मैचों की वनडे सीरीज़ और 3 मैचों की टवन्टी 20 सीरीज़ के लिए पाकिस्तान के मुम्किना खिलाड़ी ये होंगी। मिसबाह-उल-हक़ (कप्तान), मुहम्मद हफ़ीज़, इमरान फ़र्हत, असद शफ़ीक़, उम्र अकमल, शाहिद ख़ान आफ़रीदी, शुऐब मलिक, अबदुर्रहमान, सईद अजमल, अदनान अकमल (वकटकीपर), वहाब रियाज़, उमर गुल, जुनैद ख़ान, एज़ाज़ चीमा और सुहेल तनवीर

TOPPOPULARRECENT