Thursday , December 14 2017

शौहर और बेटी के सामने ख़ातून ने की ख़ुदकुशी

हैदराबाद 09 सितंबर: मुशिराबाद के इलाके में ख़ातून ने अपने शौहर और बेटी की नज़रों के सामने ख़ुद सोज़ी करली। ताहम जिस्मानी तौर पर लाचार और बेबसी का शिकार ये शौहर अपनी बीवी को झुलसता देखता रहा और कम-सिन बच्ची की बिलबिलाहट और चीख़-ओ-पुकार से इलाके में सनसनी का सबब बन गई।

ये वाक़िया मुशिराबाद के इलाक़ा रामनगर में पेश आया जहां 36 साला श्री लक्ष्मी ने ख़ुद सोज़ी करली। बताया जाता हैके माली परेशानीयों के सबब इस ख़ातून ने इंतेहाई इक़दाम किया। श्री लक्ष्मी विनोद नामी शख़्स की बीवी थी। विनोद के दोनों गुर्दे नाकारा हो चुके थे और बिस्तर पर रहता था।

शौहर के अलावा अपने दो बच्चों 8 साला लड़के और 6 साला लड़की लक्की परवरिश लक्ष्मी के ज़िम्मा थी। ये बेबस ख़ातून घरों में काम करते हुए अपने अख़राजात को बर्दाश्त करती थी।

विनोद बीमारी से पहले आटो चलाया करता था और कसरत से शराबनोशी के सबब उसकी सेहत ख़राब हो गई और इस के दोनों गुर्दे नाकारा हो गए थे और घर पर ही रहता था।

पुलिस ज़राए के मुताबिक़ पिछ्ले रोज़ मियां बीवी में मामूली बात पर झगड़ा हुआ था और बच्ची के खाने के मसले पर मियां बीवी में बेहस तकरार के बाद इस ख़ातून ने शौहर और बेटी के सामने ख़ुद सोज़ी करली। जिस्मानी तौर पर मजबूर शौहर अपनी बीवी को बचाना सका जबकि कम-सिन की चीख़-ओ-पुकार को देखकर मुक़ामी अवाम भी ग़मज़दा हो गए। पुलिस ने मुक़द्दमा दर्ज कर लिया है और मसरूफ़ तहक़ीक़ात है।

TOPPOPULARRECENT